معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اعلام داشت: کلیه فعالیتهای آموزشی آموزشگاه های آزاد هنری، فرهنگی و سینمایی شامل (گروهی و انفرادی) و همچنین فعالیت سینما ها به منظور حفظ سلامت افراد جامعه و هنرجویان از یکشنبه ۱۵ تیرماه ۹۹ به مدت یک هفته، تعطیل می باشد.
کد خبر: ۸۷۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ 05 July 2020

تابناک فارس به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، بهروز مرامی گفت: با توجه به وضعیت ویژه جامعه در خصوص اخبار انتشار ویروس کرونا و نگرانی هایی که متوجه افراد است، بدینوسیله به اطلاع می رساند، فعالیت آموزشگاه های آزاد فرهنگی، هنری و موسسات مهارت آموزی کاردانش و فعالیت سینما ها بدین شکل ابلاغ می گردد.

معاون هنری سینمایی فرهنگ و ارشاد فارس افزود: بر اساس این ابلاغ و تصمیم اتخاذ شده توسط کمیته نظارت و بازرسی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، کلیه فعالیتهای آموزشی آموزشگاه های آزاد هنری، فرهنگی و سینمایی شامل ( گروهی و انفرادی) تحت پوشش این اداره کل و فعالیت سینما ها و برپایی مراسم فرهنگی هنری از امروز تا شنبه 21 تیرماه جاری تعطیل اعلام می شود.

مرامی در پایان خاطر نشان کرد: محدودیت‌های اعمال شده در سطح استان به مدت یک هفته خواهد بود و در صورتی که وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان بهتر شد به حالت عادی برمی‌گردیم، اما اگر شرایط بدتر شد مجبور هستیم محدودیت‌ها و تعطیلی‌ها را ادامه دهیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار