رئیس پلیس فتا فارس از دستگیری دختری خبر داد که اقدام به برداشت از حساب مادر برای خرید دستبند طلا کرده بود.
کد خبر: ۸۷۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 06 July 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سرهنگ حشمت سلیمانی رئیس پلیس فتا فارس با اشاره به دستگیری دختری که اقدام به برداشت از حساب مادر برای خرید دستبند طلا کرده بود، در این باره اظهار کرد: با مراجعه خانمی ۴۹ ساله به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز ۵۰۰ میلیون ریال از حساب بانکی‌اش، موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در اقدامات اولیه کارشناسان این پلیس مشخص شد که متهم با استفاده از کارت شاکی اقدام به خرید دستبند طلا در یکی از شهر‌های جنوبی استان کرده است.

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد متهم دختر شاکی است و او پس از حضور در پلیس فتا منکر انجام هرگونه عمل مجرمانه‌ای شد، ولی با دیدن ادله دیجیتال و مستندات به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

او افزود: متهم در اعترافات خود بیان کرد مادرم مبالغ زیادی در کارت بانکی خود داشت و من هم از این موضوع سوء استفاده کردم و یک روز کارت بانکی‌اش را برداشتم و اقدام به خرید دستبند طلایی ۵۰۰ میلیون ریالی مورد علاقه ام کردم.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به این موضوع که فعال بودن سیستم پیامکی حساب‌ها می‌تواند از تشکیل چنین پرونده‌هایی جلوگیری کند، به شهروندان توصیه کرد: کارت‌ها و اطلاعات بانکی خود را در محل‎های امن و دور از دسترس دیگران نگهداری کنند و هنگام انجام هرگونه تراکنش بانکی دقت کنند که اطلاعات آن‌ها در اختیار دیگران قرار نگیرد.

سرهنگ سلیمانی از عموم مردم خواست تا هشدار‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت مواجهه با موارد مشکوک موضوع را سریعاً از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش ارتباطات مردمی) یا با شماره تلفن ۰۷۱۲۱۸۲۷۸۰۵ گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار