معاون پرورشی، فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات‌فراغت تابستانی دانش‌آموزان استان در بستر فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲ 06 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سیدمجتبی موسوی ، با اشاره به آغاز فعالیت‌های تابستانه پایگاه‌های غنی سازی اوقات فراغت آموزش و پرورش در استان با تمرکز بر فعالیت در بستر فضای مجازی گفت: امسال از سوی وزارت آموزش و پرورش سهمیه استان برای برپایی پایگاه‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان ۴۴۵ پایگاه در نظر گرفته شده بود، اما تاکنون ۵۷۸ پایگاه در استان برای برگزاری برنامه‌های اوقات فراغتی تابستان اعلام آمادگی کرده اند.

معاون پرورشی، فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه پیش بینی کرد: تابستان امسال بیش از ۸۸ هزار نفر از دانش‌آموزان استان در برنامه‌های اوقات فراغتی تدارک دیده شده از سوی آموزش و پرورش شرکت کنند.

به گفته موسوی تابستان سال گذشته بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموز استان در پایگاه‌های غنی سازی اوقات فراغت استان حضور پیدا کردند.

موسوی تصریح کرد: نشاط افزایی، شکوفایی استعداد‌های دانش‌آموزان، آموزش مهارت‌های زندگی و تفریحات سالم و ایجاد روحیه مشارکت در کار‌های گروهی از مهمترین اهداف برنامه‌های بهینه سازی اوقات دانش‌آموزان در تابستان امسال است.

وی با اشاره به نحوه ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایگاه‌های تابستانی، تصریح کرد: ثبت نام در این پایگاه‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد امکانپذیر است.

وی ادامه داد: اگرچه برای برگزاری برنامه‌های مرتبط با غنی سازی اوقات فراغت دانش اموزان در فصل تابستان در بستر شبکه آموزش دانش‌آموزان (شاد) برنامه‌ریزی شده، اما در صورت سفید شدن وضعیت استان ازنظر شیوع کرونا، آمادگی برگزاری حضوری ویژه‌برنامه‌های اوقاتی فراغت آموزش و پرورش با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در استان را داریم.

موسوی در پایان گفت: فعالیت‌های پایگاه‌های اوقات فراغت از ۱۴ تیر ماه آغاز و تا اوایل شهریور ادامه دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار