استاندار فارس با بیان این که دولت قدردان تلاش های اصناف است و به به اندازه توان خود برای رفع مشکلات آنان تلاش می کند، اظهارداشت: تلاش می کنیم تلاطم در بازار را کنترل و ثبات را در حد ممکن حاکم کنیم.
کد خبر: ۸۷۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ 06 July 2020

تابناک فارس به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عنایت الله رحیمی در جمع روسای مجامع امور صنفی شیراز با بیان این که برخی اصناف به صورت داوطلبانه و برخی نیز با درخواست دولت برای مهار کرونا از ماه های انتهایی سال گذشته دچار تعطیلی شده اند ، اظهارداشت : از واحدهای صنفی به دلیل از خودگذشتگی و اقدامات موثرشان در مقابله با کرونا تشکر می کنیم و تقاضا داریم این رویه همچنان ادامه داشته باشد ؛ زیرا کرونا تمام نشده است و باید تمام دستورالعمل های پزشکی و بهداشتی رعایت شوند.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با اشاره به این که نباید ویروس کرونا عادی گرفته شود ، تصریح کرد: هم اکنون وضعیت استان فارس در خصوص شیوع کرونا به ضرایط هشدار رسیده و در صورت قرمز شدن وضعیت ، فشار بر کادر درمانی و پزشکی استان افزایش می یابد و امکانات و تجهیزات نیز دچار نقصان خواهد شد.

وی با تاکید بر این که در شرایط فعلی اصناف دچار مشکلات مضاعف هستند و به دلیل کاهش درآمدها و کاهش تقاضای موثر در جامعه مشکلاتی را متحمل می شوند ، افزود: با توجه به این که معیشت مردم با سختی همراه است و رونق بازار نیز کاهش یافته است ؛ واحدهای صنفی همچنان خطر سرمایه خود را به جان پذیرفته و همچنان در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

استاندار فارس با بیان این که دولت قدردان تلاش های اصناف است و به به اندازه توان خود برای رفع مشکلات آنان تلاش می کند، اظهارداشت: تلاش می کنیم تلاطم در بازار را کنترل و ثبات را در حد ممکن حاکم کنیم.

دکتر رحیمی با اشاره به این که اصناف همواره ایثارگرانه در کنار مردم بوده اند و در پیروزی انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس ، تحریم های دشمنان و بحران های طبیعی خوش درخشیده اند ، ادامه داد: بزرگ ترین شبکه اشتغال زا و ارتباطی با مردم اصناف هستند که مردم نیز به آن ها اعتماد دارند ؛ همچنان که کاسب در نگاه دینی ما حبیب خدا شمرده می شود و جایگاه ارزشمندی در تعالیم مذهبی دارد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با بیان این که در سخت ترین روزهای مدیریتی کشور قرار داریم و درآمدهای دولت برای اداره کشور مانند صادرات نفتی ، صادرات غیرنفتی ، مالیات و فروش اموال دولتی همگی با چالش های جدی و موانعی روبرو شده است ، گفت: رفع این موانع نیازمند همراهی و همدلی و همکاری مردم با حاکمیت است که تاکنون نیز چنین بوده است.

وی تصریح کرد: ما به اهدافی معتقد هستیم و برای تحقق آن ها همه حاکمیت و مردم هزینه هایی می دهیم که از آن جمله این که تسلیم ظلم و استکبار نمی شویم و با آن مقابله می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار