کد خبر: ۸۷۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸ 06 July 2020
تابناک/رئیس سازمان نهضت سوادآموزی درآیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش وپرورش استان گیلان از جذب 20 هزار فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان در مدارس در سال تحصیلی آینده خبر داد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، شاپور محمدزاده در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش وپرورش استان گیلان با اشاره به مأموریت های متنوع بزرگ ترین دستگاه تعلیم و تربیت در تعالی آموزشی کشور اظهار کرد: برنامه های آموزش وپرورش استان گیلان در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، نقشه سند تحول بنیادین و همچنین برنامه های وزیر آموزش وپرورش در زمان اخذ رأی اعتماد زمینه ساز تحول شگرف در نظام فرهنگی و آموزشی است.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در آموزش وپرورش خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی آینده 20 هزار فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان در مدارس کشور جذب می شوند و همچنین 25 هزار و300 نفر از همکاران فرهنگی تبدیل وضعیت خواهند شد.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به رقم 2 میلیون و700 هزار بی سواد در گروه سنی10تا49 سال در سرشماری سال 95 گفت: با برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته این رقم به کمتر از یک میلیون بی سواد در سال 98 کاهش یافته است.
وی با تأکید براینکه شبکه شاد در استان گیلان باید جدی گرفته شود، اظهار کرد: شروع سال تحصیلی جدید از ۱۵شهریور اعلام شده است. حتی استان ها با وضعیت بهتر نیز می توانند ۲هفته زودتر واحدهای آموزشی را بازگشایی کنند.
 محمدزاده در پایان با اشاره به ویژگی های مدیرکل جدید آموزش وپرورش گیلان اظهار داشت: تجربه و تعامل بالای وی در استفاده از ظرفیت های مختلف، آینده خوبی را برای آموزش وپرورش استان نوید می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار