معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: از مردم می‌خواهیم که هشدار‌ها و توصیه‌ها را جدی بگیرند و برای کار‌های غیرضروری از منزل خارج نشوند و در صورت خروج از منزل برای کار‌های ضروری ضمن رعایت فاصله ۲ متری، حتما از ماسک استفاده نمایند تا چرخه و زنجیره انتقال ویروس قطع شود.
کد خبر: ۸۷۲۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹ 07 July 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: جلال کریمی در جمع خبرنگاران، افزود: متاسفانه در هفته‌های اخیر با کاهش حساسیت ها، عدم رعایت توصیه‌های بهداشتی، مسافرت و مهمان پذیری از مناطق آلوده، برگزاری مراسم‌های شادی و عزا و دورهمی‌های خانوادگی در سطح شهرستان علیرغم هشدار‌های موکد مسوولان بهداشت و درمان، شاهد اوج گیری دوباره ویروس کرونا و افزایش مبتلایان بودیم که موجب شد شهرستان فسا در وضعیت قرمز قرار گیرد.

معاون بهداشت دانشگاه با اشاره به آمار مبتلایان اظهار کرد: تعداد موارد مثبت مبتلا به کرونا در شهرستان فسا ۱۰۸۰ نفر است که از این تعداد مبتلا تاکنون ۳۴۰ نفر بهبودی قطعی یافتند.

او ادامه داد: از مردم می‌خواهیم که هشدار‌ها و توصیه‌ها را جدی بگیرند و برای کار‌های غیرضروری از منزل خارج نشوند و در صورت خروج از منزل برای کار‌های ضروری ضمن رعایت فاصله ۲ متری، حتما از ماسک استفاده نمایند تا چرخه و زنجیره انتقال ویروس قطع شود.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

برچسب ها: فسا ، کرونا ، هشدار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار