وحید رجایی:
به گزارش تابناک سمنان: وحید رجایی فرماندار گرمسار با اشاره به مشکلات موجود در واحد‌های صنعتی و شرکت‌های تولیدی این شهرستان گفت: رفع مشکلات صنایع به‌عنوان یک ضرورت برای حمایت از قشر کارگر در دستور کار است.
کد خبر: ۸۷۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲ 08 July 2020

 

اشتغال جوانان گرمسار با استفاده از ظرفیت‌های موجود رفع می‌شود ...

فرماندار گرمسار صبح چهارشنبه در جلسه کمیسیون کارگری گرمسار به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و کارگری در اولویت نخست دولت قرار دارد، اظهار داشت: رفع مشکلات صنایع به‌عنوان یک ضرورت برای حمایت از قشر کارگر در دستور کار است.

وی با تأکید بر اینکه کارگران و کارفرمایان نقش کلیدی در توسعه و پیشرفت کشور را برعهده دارند، خاطرنشان‌کرد: رصد مسائل و مشکلات کارفرمایان و جامعه کارگری و پیشگیری از ایجاد مشکل یا چالش‌های احتمالی از اهداف مهمی است که در این راستا دنبال می‌شود.

وحید رجایی با اشاره به برخی مشکلات موجود در صنایع گرمسار بیان کرد: پشتوانه حقیقی برای استقلال کشور در گرو فعالیت‌های مسئولانه کارگران و تعامل مثبت و سازنده مدیران واحدهای تولیدی است.

رجایی حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و کارگری را از دیگر اهداف تشکیل کمیسیون کارگری دانست و گفت: در این راستا باید منافع دو قشر کارگر و کارفرما تأمین شود و همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری وظایفی داریم که باید به آن عمل کنیم.

فرماندار گرمسار  بابیان اینکه همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مرتبط می‌تواند مسیر را برای حل و فصل مشکلات جامعه کارگری هموار سازد، یادآور شد: با توجه به نام‌گذاری سال جاری مبنی‌بر ایجاد جهش در تولیدات داخلی لازم است تا برای رفع موانع موجود در مسیر تولید گام‌های مؤثری برداشته شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار