کد خبر: ۸۷۲۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ 08 July 2020
حجت‌الاسلام خانی پور لازمه رفع و پیروزی بر مشکلات جامعه را در گرو تعامل و همکاری بین مسئولان اعلام کرد و گفت: مسئولان باید در بیان مسائل شجاع و نسبت به نقشه های دشمن کاملا آگاه باشند.
 

 

تابناک/حجت الاسلام «حسین خانی‌پور» در گفت و گو با خبرنگار شبستان از رضوانشهر، خودآگاهی را عامل ترقی و اولین حرکت به سوی کمال دانست و یادآور شد: عدم برخورداری از آگاهی و معرفت به منزله شکست در هر جایگاهی است که در آن قرار می‌گیریم.

 

امام جمعه اهل سنت تالش اظهارداشت: خوشبختانه مردم شهرستان رضوانشهر به‌دور از هرگونه تقابل فرهنگی همواره برادرانه در کنار یکدیگر زندگی کرده و بین مردم و مسئولین اعتماد شکل گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمن به دنبال تفرقه‌افکنی است، تصریح کرد: به همین منظور مسئولان باید زیرکانه و با آگاهی کامل نقشه دشمنان را نقش برآب کنند.

 

خانی پور در ادامه یکی از زیبنده‌ترین صفات برای مسئولان را اخلاق نیکو عنوان و خاطرنشان کرد: مردم فکر می‌کنند اگر در اداره‌ای جواب منفی شنیدند به این معناست که مسئول نسبت به آنان بی‌توجه هستند، لذا ضروری است مسئول ضمن ارائه خدمت صادقانه، با مردم خوشرو و خوش رفتار باشد.

 

وی تاکید کرد: ما حتی در زمان تحریم هم نباید بگذاریم کسانی که در گفتار و عمل صادق نیستند به جایی برسند چراکه نظام جمهوری اسلامی مورد اعتماد امت اسلام است و فقط مختص ملت ایران نیست.

 

خانی پور متذکر شد: هر حرکتی که در دنیا شکل می‌گیرد الگوی اولیه خود را از انقلاب ایران گرفته و خیانت نکردن و گذشت رمز پیروزی ما بر همه سختی‌ها و مشقت‌هایی است که از طرف دشمنان بر ما وارد می‌شود.

 

وی سپس به قیمت‌های افسارگسیخته‌ای که در بازار به‌و‌جود آمده اشاره کرد و گفت: مسئولان باید به داد مردم برسند و نگذارند تورم یک روزه ایجاد شده و دشمنان از این مسئله استفاده سو کنند.

 

امام جمعه اهل سنت تالش خاطر نشان کرد: شاید بیکاری و موانعی بر سر راه تولید در جامعه وجود داشته باشد اما به‌طور قطع با همت مسئولین می‌‌توان آن‌را حل کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار