اتحادیه طلافروشان شهرستان کازرون با اعلام تعطیلی یک هفته‌ای و خودجوش این صنف برای مقابله با شیوع بیشتر کرونا از مردم خواست با رعایت توصیه‌های بهداشتی و ماندن در خانه، زنجیره شیوع این بیماری را قطع کنند.
کد خبر: ۸۷۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 10 July 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:این اتحادیه جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد: بنا به درخواست همکاران صنفی که طوماری را در این زمینه امضا کرده‌اند، واحدهای صنفی طلافروشی و مرتبط در شهرستان کازرون از شنبه ۲۱ تیرماه جاری به مدت یک هفته تعطیل خواهند بود.

این اقدام خودجوش با استقبال برخی شهروندان کازرون روبرو شده و از آن به عنوان گام عملی در راستای تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان و نماد بارز مهرورزی و تجلی اولویت بخشیدن به حفظ ارزش‌ های اجتماعی بر منافع شخصی یاد شده است.

شهرستان کازرون در ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز واقع است.

پیش از این، جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه برای مقابله با این بیماری، محدودیت‌ها در سراسر این استان تا پایان هفته آینده تمدید شد، گفت: در شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز (جهرم، فسا ، لارستان و گراش)، محدودیت‌ها سختگیرانه‌تر اعمال می‌شود.

عبدالرضا قاسم‌پور  افزود: در سراسر این استان، تمام تجمع‌های رسمی و غیررسمی، مراسم‌های ختم و عروسی و تجمع‌های علمی و آموزشی لغو شده است.

وی ادامه داد: تالارهای پذیرایی و باغ‌های مجالس، کافی‌شاپ‌ها، قهوه‌خانه‌ها، گیم‌نت‌ها، کتابخانه‌ها، موسسه‌های آموزشی و اماکن ورزشی و تفریحی تا پایان هفته آینده تعطیل هستند و رستوران‌ها و فست فودها تنها به صورت بیرون‌بر فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

معاون استاندار فارس گفت: همچنین مترو، اتوبوسرانی، پارک‌ها و بوستان‌ها نیز تعطیل خواهند بود.

بر اساس آخرین اعلام شده تا ظهر پنجشنبه (نوزدهم تیرماه ۹۹) تاکنون ۲۵۰ هزار و ۴۵۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۲۲۱ نفر در ۲۴ ساعت قبل از آن، شمار جان‌باختگان کرونا در کشور به ۱۲ هزار و ۳۰۵ نفر رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار