امام جمعه مرودشت در ادامه به موضوع گرانی‌ افسارگسیخته در سطح جامعه اشاره نمود و افزود: پدیده گرانی به طور افسارگسیخته خودش را نشان می‌دهد و گرانی‌های اخیر موجب نگرانی مردم شده است.
کد خبر: ۸۷۳۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 11 July 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام مهدی آقائی امام جمعه مرودشت در خطبه‌های این هفته با تاکید بر اینکه مسئولان با گرانی افسارگسیخته در بازار مقابله و نظارت را تقویت کنند، ادامه داد: بخشی از گرانی‌های اخیر مربوط به تورم جهانی است که برای مردم قابل درک است اما بخشی دیگر به خاطر سوء مدیریت و بی‌توجهی است.

وی با بیان اینکه چه توجیهی برای سوءمدیریت و بی‌توجهی وجود دارد، اظهار داشت: گرانی برای قشرهای آسیب‌پذیر سخت و آزاردهنده است و مسئولان باید با مشورت کارشناسانه، تدبیری بیندیشند.

امام جمعه مرودشت با بیان اینکه بی‌برنامگی، بدون ضابطه بودن نهادهای متولی و منفعل عمل نمودن نظام اقتصادی باعث آشفتگی وضعیت بازار شده است، بیان داشت: وضعیت بازار و قیمت ها ثبات مناسبی ندارد واین زیبنده این ملت نجیب و قهرمان نیست .

آقائی ضمن گرامیداشت سالروز حادثه قتل عام مردم در مسجد گوهرشاد( روز حجاب و عفاف) با اشاره به نقش حجاب و عفاف در سالم نگه داشتن جامعه و جلوگیری از اشاعه فساد، بر ترویج این فرهنگ تاکید کرد و گفت: دشمن به دنبال ترویج بی‌حجابی و سست کردن بنیان خانواده‌ها است.

وی اظهار داشت: نظام سلطه برای ضربه زدن به جامعه اسلامی، فرهنگ عفاف و حجاب را مورد هجمه قرار داده است.

آقائی تصریح کرد: برای این روز بزرگ خون‌های زیادی ریخته شده است و امروز دشمن نابودی ما را در فروپاشی خانواده‌ها می‌داند و فروپاشی خانواده‌ها از بدحجابی بروز می‌کند که به این مسئله باید بسیار دقت کرد.

امام جمعه مرودشت در ادامه به موضوع گرانی‌ افسارگسیخته در سطح جامعه اشاره نمود و افزود: پدیده گرانی به طور افسارگسیخته خودش را نشان می‌دهد و گرانی‌های اخیر موجب نگرانی مردم شده است.

آقائی در ادامه ضمن تبریک 25 تیرماه روز بهزیستی و عرض خداقوت به پرسنل خدوم این نهاد مقدس، اظهار داشت: سازمان بهزیستی به منظور نیل به اهداف خود با اتخاذ تدابیر لازم و حمایتهای گوناگون از کودکان نیازمند، زنان و کودکان بی‌سرپرست و نیز عرضه خدمات توانبخشی به معلولان جسمی و ذهنی، مبتلایان به بیماریهای صعب‌العلاج همچنین پیشگیری از معلولیتها و آسیبهای اجتماعی با توجه به حفظ ارزشها و تکیه بر تعاون و همیاری مردم و روحانیون متعهد و سایر طبقات دلسوز کشور تلاش می‌کند.

وی در ادامه به ضرورت استفاده مردم از ماسک در شرایط فعلی کرونا اشاره نمود وافزود: با توجه به پیک دوم ویروس کرونا در سطح جامعه و شرایط موجود، استفاده از ماسک در هنگام معاشرت با دیگران لازم و ضروری است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار