سرپرست مرکز بهداشت شهرستان ارسنجان گفت: در بررسی‌های تیم واکنش سریع مرکز بهداشت از موارد مثبت مشخص‌شده است که اکثر بیماران شناسایی‌شده سابقه حضور در تجمعات ازجمله مهمانی‌های خانوادگی و به‌خصوص مراسم‌های عقد و عروسی دارند.
کد خبر: ۸۷۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲ 11 July 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:محمد دوله گفت: با انجام بیش از ۷۵۰ نمونه‌گیری از موارد مشکوک به کووید۱۹ در شهرستان، ۷۳ بیمار شناسایی‌شده است.

وی افزود: با توجه به شیوع موج دوم کووید ۱۹ در سطح استان فارس و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله رعایت نکردن فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم استفاده از ماسک در محیط بیرون از منزل توسط برخی از شهروندان، باعث شده که طی دو هفته گذشته، شاهد روند افزایشی این بیماری در شهرستان ارسنجان باشیم.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان ارسنجان بیان کرد: در بررسی‌های تیم واکنش سریع مرکز بهداشت از موارد مثبت مشخص‌شده است که اکثر بیماران شناسایی‌شده سابقه حضور در تجمعات ازجمله مهمانی‌های خانوادگی و به‌خصوص مراسم‌های عقد و عروسی دارند.

دوله اضافه کرد: با توجه به تغییر رفتار ویروس کرونا در موج دوم و کشندگی بالاتر، از همشهریان عزیز تقاضا داریم که برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان؛ نکات بهداشتی ازجمله عدم حضور در تجمعات و استفاده از ماسک در هنگام خروج از منزل را رعایت کنند.

وی تاکید کرد: امروز نیز مانند موج اول بیماری، مسئولین و مردم در کنار هم و باهم در مقابل ویروس چموش کرونا خواهیم ایستاد تا خداناکرده فردا پشیمان نباشیم. گفتنی است: با اضافه شدن ۱۰ نفر دیگر به آمار بیماران کرونایی در ارسنجان به ۷۳ نفر رسیده است.

برچسب ها: عروسی ، کرونا ، ارسنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار