جعفر قادری : درباره وضعیت امکانات پزشکی شیراز به عنوان یکی از قطب‌های بهداشت ودرمان کشور، گفت: مراجعات بیماران از استان های همجوار به شهر شیراز با توجه به بحران شیوع کرونا با افزایش روبرو شده است اما متاسفانه امکانات پزشکی شیراز همسو با میزان حجم ورود بیماران نیست.
کد خبر: ۸۷۳۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵ 11 July 2020

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:جعفر قادری درباره وضعیت امکانات پزشکی شیراز به عنوان یکی از قطب‌های بهداشت ودرمان کشور، گفت: مراجعات بیماران از استان های همجوار به شهر شیراز با توجه به بحران شیوع کرونا با افزایش روبرو شده است اما متاسفانه امکانات پزشکی شیراز همسو با میزان حجم ورود بیماران نیست.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متناسب با خدمات پزشکی که شهر شیراز به بیماران ارائه می دهد اعتبارات تخصیص داده نمی شود تصریح کرد: بودجه عادلانه در حوزه بهداشت ودرمان به شهر شیراز تزریق نشده است.

وی ادامه داد: وسعت خدمات پزشکی در شیراز بسیار گسترده است بنابراین انتظار داریم با توجه به خدماتی که در حوزه بهداشت ودرمان به بیماران ارائه می شود، امکانات نیزبه تناسب آن افزایش یابد.

قادری افزود: بیمارستان نمازی یک بیمارستان استانی نیست بلکه یک بیمارستانی ملی و منطقه ای است زیرا حجم مراجعه بیماران از سراسر کشور بسیار بالا است و از سوی دیگر اقدامات پزشکی که در بیمارستان نمازی شیراز در دستور کارقرارگرفته است، در سطح ملی کم نظیر است.

نماینده مردم شیراز در مجلس تصریح کرد: بودجه بهداشت ودرمان متناسب با ار ائه خدمات پزشکی و بحران کرونا به شهر شیراز اختصاص یابد زیرا بودجه کنونی به هیچ وجه ممکن عادلانه نیست.

عضوکمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس با بیان اینکه اختصاص بودجه ملی متناسب با ارائه خدمات پزشکی ودرمانی در شیراز الزامی است یادآورشد: بیمارستان نمازی شیراز، بیمارستانی استانی نیست بلکه یک بیمارستانی ملی و منطقه‌ای است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار