عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی از تمام توان خود برای تقویت ظرفیت‌های داخلی استفاده می‌کند، یادآور شد: رأی آوری هر کدام از جریان های سیاسی آمریکا تاثیری در روابط آنها با ایران و احیاء قراردادهای بین المللی چون برجام نمی‌کند، برجام به جنازه‌ای تبدیل شده که جمهوری اسلامی دیگر نباید برای وقت یا هزینه صرف کند.
کد خبر: ۸۷۳۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱ 11 July 2020

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:ابراهیم عزیزی  در توضیح تاثیر نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر سیاست خارجی و روابط بین‌الملل ایالات متحده، گفت: جمهوری‌خواهان و دموکرات‌های آمریکا مانند دو لبه قیچی هستند بنابراین تفاوتی بین تفکر این دو گروه سیاسی و نگاه آنها نسبت به مسائل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نیست.

جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها بر اساس سیاست واحد عمل می‌کنند

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: جمهوری اسلامی ایران به همان اندازه از جمهوری‌خواهان ضربه خورده که از دموکرات ها آسیب دیده است. آنها در راستای سیاست واحد حرکت می‌کنند و سیاست واحد آنها مقابله با جریان‌های آزادی خواه و نظام‌هایی است که می‌خواهند طبق آرمان‌های اعتقادی حرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی از تمام توان خود برای تقویت ظرفیت‌های داخلی استفاده می‌کند، یادآور شد: رأی آوری هر کدام از جریان های سیاسی آمریکا تاثیری در روابط آنها با ایران و احیاء قراردادهای بین المللی چون برجام نمی‌کند، برجام به جنازه‌ای تبدیل شده که جمهوری اسلامی دیگر نباید برای وقت یا هزینه صرف کند.

سیاست واحد آمریکایی‌ها مقابله با کشورهای مستقل و جریان‌های آزادی‌خواه

عزیزی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران اقتصاد و آینده سیاسی خود را به نتایج انتخابات آمریکا گره نزده هرچند نتیجه انتخابات در معادلات بین‌المللی تاثیر خواهد داشت اما جمهوری اسلامی اولویت های خود را دنبال می‌کند.

رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران به عنوان پرچم دار حرکت بزرگ منطقه و کشورهای تاثیرگذار به توانمندی خود متکی است زیرا آمریکایی‌ها با کشورهای مستقل، آزادی خواه و پرچم داران آزادی بخش دشمنی دارد و به یک شکل رفتار می‌کند./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار