فرمانده انتظامي استان از كشف 172 كيلو ترياك و توقيف 2 دستگاه خودرو در شهرستان "فيروزآباد" خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴ 12 July 2020

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس:سردار "رهام‌بخش حبيبي"  بيان كرد: ماموران انتظامي شهرستان "فیروزآباد" در اجراي طرح مقابله با ورود مواد مخدر و كنترل خودروهاي عبوري به یک سواري 405 مظنون شدند و دستور توقف دادند.

وي با بیان اینکه راننده خودرو با بی توجهی به دستور ایست پلیس و با اسکورت خودرو پرایدی که سد راه ماموران می‌شد، اقدام به فرار کرد، گفت: پس از طي مسافتي تعقيب و گريز و تیراندازی به سمت لاستیک خودرو، ماموران موفق به متوقف کردن آن شدند.

سردار "حبيبي" خاطر نشان كرد: متهم که قصد تسلیم شدن نداشت خود را به رودخانه "سد تنگاب" پرتاب و شناکنان قصد فرار داشت که به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا در حال غرق شدن بود اما یکی از ماموران آن شهرستان با رشادت، خود را به رودخانه انداخته و متهم در حال غرق شدن که دیگر نفس‌هایش به شماره افتاده بود را نجات می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بيان اينكه ماموران در بازرسي از اين خودرو، 172 كيلو تریاک و يك قبضه اسلحه شكاري ساچمه زني كشف کردند، گفت: در اين خصوص يك سواري پرايد كه اسكورت محوله بود توقيف و راننده نيز دستگير شد.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی، تصريح كرد: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 در اختیار پليس قرار دهند.

برچسب ها: کشف ، تریاک ، فیروزآباد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار