مدیر درمان تأمین اجتماعی هرمزگان خبر داد؛
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان هرمزگان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کووید 19 در استان، بیمارستان خلیج‌فارس بندرعباس یکی از مراکزی است که پذیرش این بیماران را بخصوص بعنوان بیمارستان مرجع زنان و زایمان در استان بر عهده داشته‌است .
کد خبر: ۸۷۴۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴ 12 July 2020

به گزارش «تابناک»؛ دکتر مریم امیری اظهارداشت: از اسفند ماه سال 98 تا 21 تیر ماه سال جاری هزار و 311 نفر به صورت سرپایی به بیمارستان خلیج‌فارس مشکوک و یا قطعی مبتلا به بیماری کووید19 مراجعه کرده و پذیرش شده‌اند.

ابتلای 118 نفر از پرسنل درمانی مدیریت درمان استان به کووید19

امیری افزود: بیش از 527 بیمار مشکوک یا قطعی نیز در این بازه زمانی در بیمارستان خلیج‌فارس خدماتدرمانی بستری دریافت کرده‌اند که از این تعداد بیمار، بیش از 389 بیمار بصورت عادی و پس از بهبودی از بیمارستان خلیج‌فارس ترخیص شده وتعداد 31 بیمار نیز با رضایت شخصی ترخیص شده‌اند و 29بیمار نیز به سایز مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

امیری به تعداد پرسنل کادر درمانی مبتلا شده به کووید19 استان اشاره و خاطرنشان کرد: تاکنون 118نفر از پرسنل کادرمراکز درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان به بیماری مبتلا شده‌ و از چرخه ارائه درمان خارج و کار آنها به دیگر کارکنان محول شده‌است که این امر فشار کاری بیشتری به آنها وارد می‌کند.

ابتلای 118 نفر از پرسنل درمانی مدیریت درمان استان به کووید19

وی اظهارداشت: با افزایش فشارکاری بر کادر درمانی استان، امکان ابتلای این افراد نیز بیشتر می‌شود و نیاز است مردم همکاری بیشتری نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعیاشته باشند .

امیری گفت: عده ی معدودی باور غلطی دارند که برخی گروه‌ها از این بیماری مصون هستند که این موضوع کاملا رد شده و همه افراد جامعه در معرض ابتلا به این بیمای قرار دارند به همین دلیل مردم سعی کنند با خودمراقبتی از ابتلا به بیماری کووید19 جلوگیری نمایند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی هرمزگان در پایان گفت: گروه‌های که بیماری زمینه‌ای مانند دیابت، فشار خون، بیماران قلبی و حتی مادران باردار بیشتر در گروه پر خطر ابتلا به این بیماری قرار دارند وباید پروتکل‌های بهداشتی را بمنظور حفظ سلامتی و حتی جان خود کاملا رعایت نمایند.

ابتلای 118 نفر از پرسنل درمانی مدیریت درمان استان به کووید19

منبع: فارس

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار