قاسم پور گفت: افراد و کارکنان فاقد ماسک اجازه ورود به ادارات فارس را ندارند و برای کارمندان بدون ماسک، ضمن ممانعت از ورود به اداره، غیبت کاری نیز لحاظ می شود.
کد خبر: ۸۷۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 13 July 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «عبدالرضا قاسم پور»، در مراسم آغاز پویش «من هم ماسک می زنم» در سطح شهر شیراز گفت: این پویش توسط شهرداری شیراز و در ادامه اقدامات قبلی برای مقابله با کرونا در پیش گرفته شده است.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: خوشبختانه در حوزه ضد عفونی مراکز، اماکن، ناوگان حمل و نقل عمومی و ... شاهد همکاری و حضور مداوم شهرداری شیراز، دهیاری ها و شهرداری های استان، مردم، مسئولان و دستگاه های اجرایی و نهادها از زمان شیوع کرونا بوده ایم.

وی با تقدیر از همراهی خبرنگاران برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در بحران کرونا بیان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز با دانشگاه علوم پزشکی همکاری مستمر دارند و امروز شاهد حضور 70 خودرو و 200 نیروی شهرداری در اماکن شلوغ شهر شیراز در پویش «من هم ماسک می زنم» برای ترویج فرهنگ استفاده از ماسک هستیم.

قاسم پور ادامه داد: استفاده از ماسک از موارد مورد تاکید ستاد استانی مقابله با کرونا نیز به شمار می رود و افراد و کارکنان فاقد ماسک اجازه ورود به ادارات را ندارند و برای کارمندان بدون ماسک، ضمن ممانعت از ورود به اداره، غیبت کاری نیز لحاظ می شود.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا عنوان کرد: قبل از مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، استفاده از ماسک در مترو، اتوبوس و تاکسی در فارس الزامی شده بود و فارس در اقدامات پیشگیری کننده از کرونا همواره پیشرو بوده است.

وی از تشدید نظارت در بازرسی از ادارات، اماکن و مشاغل مختلف در استان خبر داد و گفت: 12 تیم بازرسی در شهر شیراز و 70 تیم در 35 شهرستان دیگر، علاوه بر 82 اکیپ نظارتی در سراسر استان به نظارت های بهداشتی در ادارات می پردازند.

قاسم پور همچنین از مردم استان درخواست کرد تا از زمان خروج تا بازگشت به خانه و حضور در اماکن شلوغ از ماسک استفاده کنند و شستشوی دست ها را جدی بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار