سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن جزئیات حملات موشکی نیرو‌های مسلح این کشور به عمق عربستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۷۴۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳ 13 July 2020

به گزارش تابناک سمنان: به نقل از المسیره، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، در بیانیه‌ای جزئیات عملیات نظامی گسترده نیروهای مسلح این کشور به عمق عربستان سعودی را تشریح کرد.

او درباره این عملیات گفت: پهپاد‌های ما به تعدادی از تأسیسات نظامی عربستان در جیزان و نجران و عسیر حمله کردند. این عملیات در چارچوب پاسخ به جنایات دشمنان در استان «حجه»، محاصره مستمر یمن و همزمان با سالگرد جنایت «تنومه» صورت می‌گیرد.

 سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن افزود: در این عملیات آشیانه جنگنده‌ها، خوابگاه خلبانان و سامانه‌های پاتریوت در خمیس مشیط هدف قرار گرفته شد.

سریع اضافه کرد: موشک‌های بالستیک ما شماری از پایگاه‌های نظامی را در جیزان، نجران، عسیر و خمیس مشیط در ابها در هم کوبیدند. این عملیات با تعدادی از موشک‌های نقطه‌زن که هنوز از آن‌ها رونمایی نشده است و نیز با تعداد زیادی از پهپاد‌ها انجام شد.

او افزود: تأسیسات عظیم نفتی در منطقه صنعتی جیزان هدف حمله قرار گرفت و به لطف الهی حمله نیز دقیق بود.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در ادامه اعلام کرد: پادگان تداوین در مأرب نیز هنگام نشست شماری از فرماندهان نظامی سعودی به همراه مزدوران آنان هدف حمله قرار گرفت و این عملیات به کشته یا زخمی شدن ده‌ها نفر انجامید.

بامداد امروز یگان‌های موشکی و پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به جنایت دیروز رژیم سعودی در به شهادت رساندن ۱۱ زن و کودک یمنی در استان حجه، عملیات گسترده‌ای را علیه شماری از مواضع نظامی در عمق خاک عربستان انجام دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار