دیگر وقت آن رسیده که شما مسئولین دلسوز نما کنار گذاشته شوید و این سئوال اساسی مطرح است " آیا وقت تغییر فرا نرسیده است تا بیشتر از این دانشگاه ما از درون نابود نشده است ؟"
کد خبر: ۸۷۴۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷ 13 July 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پژمان جدیت ، دبیرکل انجمن های علمی دانشگاه یاسوج طی یادداشتی نوشت : طی روز های اخیر اتفاقات سیاسی بزرگی در استان رخ داده است که نقل همه ی مجالس بخصوص محافل دانشجویی است و این اتفاق بزر گ یعنی همان رد اعتبار نامه ی آقای تاجگردون نماینده ی گچساران و باشت است.
 این رویداد بزرگ چه تاثیری  بر جو سیاسی دانشگاه یاسوج دارد؟
همانگونه که خیلی از دانشجویان و فعالین دانشجویی میدانند آقای تاجگردون در دانشگاه یاسوج نفوذ بالایی داشت که همین امر باعث شد نیرو هایی که خط فکری سیاسی همسو با ایشان  داشتند را در پست های مدیریتی مهمی قرار داده در حالی که بعضی از این افراد نیروی رسمی دانشگاه بودنشان ظلمی بزرگ به استان و دانشجویان این دانشگاه بوده چه رسد به اینکه پست مدیریتی داشته باشند !
همه ی ما بخاطر داریم که آقای تاجگردون در انتخابات ریاست جمهوری در ستاد دکتر روحانی گفت " ما با روحانی به جهنم می رویم ولی با شما (رئیسی) به بهشت نمی رویم " که به لطف خداوند  ایشان مرد عمل بودند و قبل از جناب روحانی به مقصد مورد اشاره رسید ! و زمینه های  این سعادت را برای ما اماده کرد تا بهشتمان را بسازیم!
 پرونده ی این چهره سیاسی در مجلس بسته شد و ما هم فعلا منتظر دادگاه ایشان هستیم چرا که 8 سال در جایگاهی بود که نقش بزرگی در اقتصاد کشور ایفا می کرد و حال هم می بینیم وضعیت فعلی کشور و نتیجه ی اقتصاد دولت تدبیر و امید به خصوص آقایان روحانی و تاجگردون را!
اکنون مخاطب من شما کارکنانی از دانشگاه یاسوج هستید که از حمایت آقای تاجگردان برخوردار بوده اید و تا الان دلخوش به این بوده اید که شما مورد حمایت  قرار دارید!
حال به نظر خودتان آیا وقت آن نرسیده است که شما هم پیرو صحبت های زیبای بزرگ حامیتان همان مسیر روحانی را در پیش بگیرید که جوانان انقلابی تمرکز کنند برای ساختن بهشتی که شما برای ساختنش همراهیشان نکردید؟
آیا لازم است شما عزیزان نام برده شوید و با اسناد معتبر صندلی مدیریتتان را به حق ازشما باز پس گیرند؟
دیگر وقت آن رسیده که شما مسئولین دلسوز نما کنار گذاشته شوید و این سئوال اساسی مطرح است " آیا وقت تغییر فرا نرسیده است تا بیشتر از این دانشگاه ما از درون نابود نشده است ؟" هر چند وضعیت درونی دانشگاه از بیرون بسیار زیبا جلوه می دهد ولی این حقیقت از دانشجویان پنهان نیست و باید پرسید قرار است تا کی صورت دانشگاه را با سیلی سرخ نگه دارید؟
به راستی تاکی؟

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
سهم گچساران از ادارات کل و دانشگاه مادر استان یک سوم کارکنان می باسد واین سهم باید گرفته شود حقی که از گچسارتن و باشت خورده شده باید پس گرفته شود
در حال حاضر نیرو های گچساران در اوارات کل به دو درصد هم نمی رسد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
انقدر ناشیه نویسنده با اون متن آبکیش که نمی دونه دولت روحانی که قرار بود باش جهنم بره تا ۱۴۰۰ هستش
حمیدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
درود بر شرفت
دانشگاه یاسوج در حال ترقی بود دومین دانشگاه از لحاظ کارهای عمرانی بود پست‌های مدیریتی به یک باره تغییر کرد و این کارهای عمرانی تماما تعطیل شدند.
در ضمن مقامهای کسب شده در این دو سال اخیر هم حاصل کار همان پست‌های قبلی بود که دلسوزانه برای این خاک کار می‌کردند .
الان همه‌ی مدیران قبلی سخت کوش در حاشیه هستند و َ...... و ..... در راس امور
تاجگردونیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
....تو خط فکریت...... .... تو نوشتت .....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار