کد خبر: ۸۷۴۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲ 13 July 2020

 

تابناک/مدیرکل صدا و سیمای گیلان در دیدار با مدیرکل بیمه سلامت گفت : رسانه ها از ظرفیت بالایی برخوردارند که می توان از ظرفیت آنها در اجرای طرحهای بزرگ استفاده کرد.

به گزارش کاشف اسرار،محمد باقر باقر زاده در دیدار با جمشید محمدی ،اظهار کرد: بیمه سلامت یک سازمان خدمت رسان ارزشمندی است که غاطبه مردم به نحوی با آن سر و کار دارند.

وی ادامه داد: در استان گیلان پنجاه درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که اهمیت و جایگاه این صنعت را نشان می دهد.

این مسئول،متذکر شد :در دنیای امروز زندگی بدون رسانه قابل تصور نیست و به نوعی می توان گفت که رسانه ها واسط پیام در دنیای امروز هستند و نقش بسیار مهمی در اجرای سیاستهای بیمه در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی می توانند داشته باشند .

باقر زاده با تاکید بر این که رسانه بسیاری از مراجعات مردمی را کم و آنها را در این زمینه توانمند کنند، اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک را بسیار ارزشمند دانست.

وی معتقد است: با اجرای کامل این طرح بسیاری از مشکلات سازمان بیمه سلامت و بیمه شدگان کاهش پیدا می کند و آگاه کردن جامعه هدف بسیار مهم و حیاتی است.

مدیر کل صدا و سیمای گیلان،اظهار کرد: شناخت بسیار خوبی که سازمان بیمه سلامت از فضای رسانه و خبرنگاران این حوزه داشته نشان می دهد که نقش رسانه های جمعی به ویژه فرهنگ سازی به خوبی در مجموعه سازمان درک شده است که نتیجه آن این لست که اجرای طرحهای بزرگ بیمه ای با چالشهای کمتری مواجه می شود.

باقر زاده ضمن تشکر از مدیرکل بیمه سلامت گیلان بابت ایجاد فضای مناسب گفتگو با رسانه ها قول همکاری همه جانبه را درخصوص اطلاع رسانی این طرح بزرگ در استان داد تا مردم از اقدامات ارزشمند این سازمان باخبر و بهره مند شوند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار