مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون به ۸۰۰ فقره پرونده تخلف بهداشتی در فارس توسط تعزیرات رسیدگی شده است.
کد خبر: ۸۷۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱ 13 July 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:علی مبشری خاطرنشان کرد: گشت‌های نظارتی تعزیرات حکومتی با همکاری سایر سازمان‌ها، نهادها و اداره‌ها، به شکل مستمر در حال پایش وضعیت رعایت قوانین از سوی فعالان صنفی است.

 مبشری تاکید کرد: در شرایط کنونی، نظارت‌های بهداشتی توسط گشت‌های بازرسی، با حساسیت بیشتری دنبال و انجام می‌شود.

او ادامه داد: با توجه به اینکه رعایت اصول بهداشتی توسط واحدهای صنفی تولیدی و خدماتی خصوصا در شرایط حساس فعلی از اهمیت بسزایی برخودار است و هرگونه اهمال در این خصوص سلامت شهروندان را با مخاطره مواجه می‌کند، تدابیری برای رسیدگی به پرونده‌های تخلف بهداشتی خارج از نوبت و در اسرع وقت اندیشیده شده است.

مبشری با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۸۰۰ فقره پرونده تخلف بهداشتی توسط تعزیرات حکومتی فارس رسیدگی شده است، گفت: رسیدگی به این پرونده‌ها منجر به صدور احکام جریمه به میزان ۶ میلیارد ریال شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس با بیان اینکه سامانه ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ آماده دریافت گزارش‌ها و شکایت‌های مردمی است، گفت: از شهروندان تقاضا داریم که موارد گرانفروشی، کم فروشی، رعایت نکردن بهداشت و دیگر تخلفات را ضمن تماس با این سامانه اطلاع رسانی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار