ارجمند از افزایش شمار مبتلایان به «کرونا» در شهرستان جهرم خبر داد که تا روز گذشته به یک هزار و ۸۴۴ نفر رسیده است.
کد خبر: ۸۷۵۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸ 15 July 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سیدمجید ارجمند» با اشاره به آخرین وضعیت بیماری «کرونا» در شهرستانهای جهرم و خفر تا امروز چهارشنبه ۲۵ تیرماه، گفت: روند افزایش مبتلایان به این بیماری در جهرم و خفر رو به افزایش بوده و وضعیت جهرم همچنان در حالت قرمز قرار دارد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه تا امروز تعداد مبتلایان به «کرونا» در این ۲ شهرستان به هزار و ۸۴۴ نفر رسیده است، افزود: تعداد بیماران در جهرم هزار و ۴۱۴ نفر و در خفر ۱۷۲ نفر اعلام شده است.

 

وی با اشاره به تعداد كل مبتلايان به تفکیک بخش های شهرستان جهرم نیز گفت: مبتلایان به «کرونا» در بخش «كرديان» ۶۳ نفر و در بخش «سيمكان» نیز ۳۳ نفر بوده است.

 

ارجمند با اشاره به تعداد کل مبتلایان غیر بومی که برای مداوا به بیمارستان جهرم مراجعه کرده اند، گفت: این تعداد بیمار ۱۶۲ نفر هستند.

 

وی به تعداد كل نمونه هاي گرفته شده تا امروز اشاره کرد که اکنون به 6 هزار و ۸۲۸ مورد رسیده و البته ۵۲۸ بیمار در قرنطینه خانگی طول مدت درمان خود را سپری می کنند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه تعداد كل بيماران بهبود يافته و از قرنطينه خارج شده هزار و ۳۱۴ مورد بوده است، عنوان کرد: تعداد كل بیماران بستري مشكوك و مثبت در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه نیز ۸۷ نفر بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه تا کنون ۷۷ بیمار بستری مثبت و مشکوک در بخش های عمومی بیمارستان بستری هستند، گفت: همچنین تعداد بیماران بستری مثبت قطعی در بخش های عمومی ۵۶ نفر و تعداد بیماران مثبت و مشکوک بستری در بخش آی سی یو نیز ۱۱ نفر اعلام شده است.

 

ارجمند بع تعداد بيماران بستري مثبت قطعی در بخش آی سی یو اشاره کرد که اکنون ۹ نفر بوده و ۶ نفر آنها به کمک دستگاه در حال تنفس هستند.

 

وی با اشاره به ترخیص 9 بیمار از بیمارستان به تعداد کل جانباختگان ناشی از کرونا تا امروز خبر داد که اکنون به ۲۱ نفر رسیده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در پایان از مردم خواست تا ضمن رعایت نکات بهداشتی از ماسک استفاده کرده و با رعایت فاصله اجتماعی در هنگام خروج از منزل در هیچ تجمعی نیز شرکت نکنند.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار