مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاد‌ای فارس از تهیه و نصب ۳۰ هزار علائم ایمنی در محور‌های شریانی استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 16 July 2020

تابناک فارس به نقل زا باشگاه خبرنگاران:علیرضا سیاهپور از تهیه و نصب ۳۰ هزار علائم ایمنی در محور‌های شریانی فارس خبر داد و گفت: این علائم شامل جناغی، جهت نما، اخطاری انتظامی، خطرنما، مسیرنما و تابلو‌های اطلاعاتی، که با توجه به اهمیت این علائم در آشکار سازی نقاط پر تصادف و پر خطر خصوصا مسیرنما و خطر نما نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس افزود: این تابلو‌ها به همت راهداران در تمامی محور‌های شریانی استان نصب شد که این اقدام سهم بسزایی در کاهش تصادفات داشته است.

سیاهپور اظهار داشت: با همکاری همکاران حوزه راهداری و بدون هیچگونه بار مالی، تعداد ۱۷۰۰ عدد تابلو اطلاعاتی را که خرابی جزئی داشتند (با توجه به نامگذاری سال جهش تولید) بازسازی و به چرخه کار برگردانده شد و در محور‌ها نصب شد.

او از کاربران جاده‌ای خواست که در نگهداری علائم نصب شده در جاده‌ها همکاری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل و خرابی تابلو‌ها به تلفن گویای ۱۴۱ گزارش دهند تا سریعا نسبت به رفع نقص آن اقدام شود.

استان فارس با ۱۷ هزار کیلومتر راه (بدون لارستان) شامل بیش از ۱۳۸۰ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه فرعی، نزدیک به ۱۱ هزار کیلومتر راه روستایی، ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شریانی و... از جمله استان‌های مهم در حوزه حمل و نقل جاده‌ای کشور است که همه ساله خدمات شایانی را در این بخش به کاربران جاده‌ای ارائه می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار