مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز گفت: خریداران زمین قبل از خرید مطمئن شوند که زمین جزء اراضی ملی و کشاورزی نیست.
کد خبر: ۸۷۶۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 18 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با بیان این که خریداران زمین قبل از خرید مطمئن شوند که زمین جزء اراضی ملی و کشاورزی نیست، گفت: در روستاها اعضای شورا و دهیارها کاملا می توانند به خریداران کمک کنند تا از وضعیت زمین خود آگاه شوند اما متأسفانه در برخی از موارد از سوی دهیاران و اعضای شورای روستاها تخلفاتی صورت می گیرد که این موضوع را نمی توان رد کرد و گلایه های مردمی از رسیدن اطلاعات ناقص و غیر صحیح، درست است.

او افزود: در این شرایط، بهتر است مردم به ویژه خریداران با مراجعه به جهاد کشاورزی و منابع طبیعی اطلاعات درست را دریافت کنند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز درباره انتقادات مطرح شده از نبود نقشه ای جامع از اراضی و منابع ملی و طبیعی نیز گفت: این نقشه وجود دارد و اگر اعضای شورای شهر تقاضا کنند در اختیارشان قرار داده می شود دراین باره بهتر است مردم هنگام مراجعه به دهیاری ها درخواست تأیید زمین مورد نظرشان از روی این نقشه ها را داشته باشند.

فرضی افزود:‌ سامانه ۱۵۰۴ سازمان جنگل ها نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال شده تا در صورتی که مردم هر گونه تخلفی را در اراضی ملی از جمله آتش سوزی و تصرف مشاهده کردند به یگان حفاظت اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار