نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت و تیم اقتصادی دولت روحانی بسیار ضعیف و ناکارآمد است و خود رییس جمهور هم با مشکلات اقتصادی کشور با بی تفاوتی، بی مسئولیتی و بی مبالاتی برخورد می کند و ما از اینگونه رفتار روحانی مات و مبهوت شده ایم.
کد خبر: ۸۷۶۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵ 18 July 2020

به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی ادامه داد: گرانی،تورم و مشکلات شدید اقتصادی، مردم را در فشار و تنگنا قرار داده و باید به مردم حق بدهیم که از این وضعیت نابسامان گله مند باشند.


وی اظهار داشت: در حوزه اقتصادی دو مشکل عمده وجود دارد.یکی مشکل ساختاری است و دیگری مشکل مدیریتی است.


عزیزی افزود: ساختار اقتصاد کشور یک ساختار معیوب و ناکارآمد است که نیازمندی های کشور را پاسخگو نیست و باید مجلس و دولت آنچه در توان دارند را به میدان آورده تا این مشکلات ساختاری مرتفع شود.


نماینده مردم شیراز و زرقان ادامه داد: این نوع رفتار، بدترین نوع مدیریت اقتصادی است و رییس جمهور باید برای حل مشکلات اقتصادی مردم احساس مسئولیت کند.


وی درباره گرانی ها و مشکلات بخش مسکن نیز گفت: ما برای تامین و ساخت مسکن در کشور هیچ مشکلی نداریم.زیرا زمین، مصالح ساختمانی،نیروی ماهر کار و همه ابزار و امکانات وجود دارد اما فقط یک چیز نداریم و آن هم اراده مدیران برای ساخت مسکن است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: مجلس به صورت ویژه به دنبال حل مشکل مسکن مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار