مجلس یازدهم با همراهی همه نمایندگان «بسته اقتصاد مردمی» را برای «تحول اقتصادی به نفع مردم» در پنج محور در دستورکار خود داد؛حسین زاده نماینده مجلس یازدهم معتقد است بسته اقتصاد مردمی می تواند باعث بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم شود.
کد خبر: ۸۷۷۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸ 19 July 2020

به گزارش تابناک فارس: حسین حسین زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس یازدهم با اشاره به بسته اقتصاد مردمی که توسط دکتر قالیباف رئیس مجلس اعلام شد اظهار داشت: بسته اقتصاد مردمی که دکتر قالیباف برای مردم توضیح دادند از برنامه ها و گام های خوب مجلس یازدهم است که در 5 محور تنظیم شده که به شرح زیر است:

اصلاح ساختار بودجه ریزی کشور، نوسازی نظام مالیاتی، بهبود معیشت اقشار کم درآمد،رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال و توسعه تجارت خارجی و صادرات غیرنفتی از محورهای اصلی بسته اقتصاد مردمی می باشد.

 

حسین زاده تصریح کرد: متاسفانه آمار و اطلاعات دقیق از وضعیت خانوارهای دهک های پایین که مشکلات معیشتی زیادی دارند در دسترس نیست .

وی افزود: اگر اطلاعات ما تکمیل نباشد و جامعه آماری دقیقی نداشته باشیم نمی توانیم به اهداف خود برای رسیدگی به محرومین و حل مشکلات معیشتی که امروز مهمترین دغدغه مردم است رسیده و اثر گذار باشیم.

 

این نماینده مجلس یازدهم با تاکید بر حفظ همدلی و یکپارچگی برای حل مشکلات کشور گفت: باید مجلس، دولت ، دستگاههای اجرایی و مردم دست در دست هم دهیم و با همدلی و یکپارچگی کمک کنیم مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حل شود. امروز گرانی و تورم فشار زیادی را به مردم تحمیل کرده و می توان با اقدامات مناسب همچون اجرایی کردن بسته اقتصاد مردمی وضعیت اقتصادی و معیشتی را بهبود بخشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار