معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز یکشنبه ۲۹ تیرماه در بیان آخرین وضعیت داده های آماری مربوط به کرونا ویروس در استان فارس، از جان باختن ۱۶ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و یادآور شد که اکنون آمار فوت شدگان این بیماری در فارس به ۳۳۵ نفر رسیده است. 
کد خبر: ۸۷۷۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷ 19 July 2020

به گزارش تابناک فارس: علی اکبری با اشاره به افزایش تعداد افرادی که تست ابتلا به کووید۱۹ آنان مثبت شده است، گفت: تا امروز شمار مبتلایان به این بیماری در فارس به ۲۶ هزار و ۲۸۱ مورد رسیده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه از کل بیماران مبتلا به کروناویروس هم اینک ۱۲۳۰ نفر در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و نقاهتگاهی مختلف بستری هستند، گفت: وضعیت جسمی ۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در فارس، وخیم اعلام شده است.

اعمال محدودیت در استان

روز گذشته جانشین استاندار در ستاد مدیریت کرونای استان فارس از تمدید و تشدید محدودیت‌ها در این استان تا روز سوم مردادماه خبر داده بود.

همچنین با اعمال محدودیت‌هایی از سوی ستاد مبارزه با کرونای استان فارس، علاوه بر نماز جماعت، برپایی مراسم‌های مختلف در مساجد و حسینیه‌ها نیز متوقف و ممنوع است.

نحوه حضور دانش آموزان در مدارس اعلام شد

وزیر آموزش و پرورش گفت: طبق برنامه سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریورماه امسال چه به صورت حضوری و غیرحضوری و یا ترکیبی از این دو با احتساب روزهای پنجشنبه آغاز خواهد شد و اگر در استانی وضعیت قرمز باشد از روشهای دیگری استفاده خواهیم کرد.

حاجی میرزایی با بیان اینکه ۴۰ درصد مدارس با توجه به تعداد دانش آموزان آن می توانند با رعایت فاصله گذاری کلاس های درس خود را برگزار کنند، گفت: مدارسی که تعداد دانش آموزان آن زیاد باشند، آنها را به دو دسته تقسیم خواهیم کرد تا در روزهای زوج و فرد به مدرسه بروند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار