فرمانده انتظامي استان از شناسايي و دستگيري اعضاي باند 4 نفره سارقان مسلح خبر داد كه اقدام به سرقت 100 ميليارد ريال طلا در بخش "بيرم" از توابع لارستان كرده بودند.
کد خبر: ۸۷۷۶۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 20 July 2020

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس:سردار "رهام‌‎بخش حبيبي" بيان كرد: در شهريور ماه سال قبل، 4 سارق مسلح با حمله به يك طلافروشي در بخش "بيرم" از توابع شهرستان لارستان با تهدید اسلحه و تخریب شیشه مغازه اقدام به سرقت حدود 10 كيلوگرم طلا و جواهر كرده و از محل متواري شدند.
سردار "حبيبي" خاطر نشان كرد: بلافاصله تيمي ويژه از كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان "لارستان" براي رسيدگي به موضوع تشكيل شد و اين در شرايطي بود كه سارقان هيچ سر نخي از خود به جا نگذاشته بودند.
اين مقام انتظامي عنوان داشت: كارآگاهان پليس آگاهي با پايش اطلاعاتي، كنترل نامحسوس و اقدامات فني و تخصصي موفق شدند اعضاي اين باند را شناسايي كنند.
وي با بيان اينكه ماموران پليس موفق شدند طي سه عمليات موفق اعضاي باند 4 نفره سارقان را در استان بوشهر و شهرستان لامرد و فيروزآباد دستگير كنند، گفت: كارشناسان ارزش طلاهاي سرقت شده را 100 ميليارد ريال برآورد كرده‌اند و تلاش برای شناسایی و دستگیری خریداران طلاهای مسروقه ادامه دارد.
فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به اينكه برخورد با جرايم خشن و سرقت‌هاي به عنف و مسلحانه يكي از اولويت‌هاي اين فرماندهي در سال جاري است، گفت: متهمان پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي و از آن طريق روانه زندان شدند.

برچسب ها: سارقان ، طلا ، لارستان ، دستگیر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار