مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری فارس گفت: سه عامل باعث ایجاد رانش در منطقه منصور آباد شد این عوامل شامل زلزله،انجام پروژه های عمرانی و بارندگی شدید است.
کد خبر: ۸۷۷۶۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴ 20 July 2020

تابناک فارس به نقل از مهر:امیرحسین جمشیدی  بیان کرد: پس از رانشی که در منطقه منصور آباد رخ داد تیم‌های کارشناسی به منطقه اعزام شدند که پس از بررسی‌های لازم مشخص شد که بارندگی شدید یکی از عواملی است که باعث شده تا شاهد رانش زمین در این منطقه باشیم البته اجرای عملیات عمرانی در کنار زلزله‌های خفیفی که در این منطقه روی داده است موجب شده تا شاهد رانش زمین در این منطقه شهری باشیم.

وی یادآور شد: موقعیت جغرافیایی منصور آباد به گونه‌ای است که در غرب این منطقه دره‌ای وجود دارد و می‌توان با سبک سازی بالا دست نسبت به هدایت رانش به دره اقدام کرد این در حالی است که سبک سازی از جمله راهکارهایی است که در منطقه در صورت عدم مشکل در بخش سیل اجرایی خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول افراد همچنان در محل اسکان موقت هستند.

مدیرکل بحران استانداری فارس نیز پیش‌تر گفته بود: ۳۰ خانه در منصورآباد به علت رانش زمین تخلیه شده اند که اسکان موقت برای این خانواده‌ها در نظر گرفته شده است و تنها این حادثه یک مصدوم داشته است.

به گفته رحیم آزادی رانش کوه متوقف شده و دیگر شاهد رانش در این منطقه نبودیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار