رحمانیان گفت: مكان های سرپوشيده ای كه دارای تهويه هوای و گردش هوای مناسب نيستند از پر خطرترين مكان ها برای انتقال ويروس به حساب می آيند.
کد خبر: ۸۷۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ 21 July 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«محمد رحمانیان» گفت: با توجه به بازرس های كارشناسان بهداشت محيط دانشگاه علوم پزشکی، بازار و پاساژهای سرپوشيده، بانك ها و فروشگاه های بزرگ دارای تراكم جمعيت بالا هستند به همين علت می توانند از مكان های پر خطر برای انتشار ويروس «كرونا» باشند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: مكان های سرپوشيده ای كه دارای تهويه هوای و گردش هوای مناسب نيستند از پر خطرترين مكان ها برای انتقال ويروس به حساب می آيند.

 

به گفته وی پمپ بنزين ها، مراكز بهداشتی و درمانی، آموزشگاه ها، دفاتر پيشخوان دولت و پستی، آرايشگاه ها، دفاتر خدمات عمومي، دفاتر اسناد و ادارات به ترتيب از ديگر مكان های پر خطر برای انتقال سريع ويروس كرونا به افراد است.

 

رحمانیان با اشاره به اینکه شهروندان هنگام حضور در مكان های گفته شده حتما از ماسك استفاده کرده و به حفظ فاصله فيزيكی خود توجه ويژه داشته باشند، بیان کرد: انتخاب ساعات كم تراكم برای حضور در اين مكان ها می تواند خود عاملی برای كاهش خطر ابتلای بيماری شود.

 

وی با اشاره به پلمب شدن 56 واحد صنفی متخلف در شهرستان جهرم از ابتداي تير ماه سال جاری تا كنون گفت: تشديد نظارت ها از اصناف همچنان ادامه دارد و با متخلفانی كه اصول بهداشتی را رعايت نكرده و به فاصله فيزيكی مشتريان خود در جهت كنترل تراكم جمعيت توجه نداشته باشند به صورت جدی و قانونی برخورد می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار