نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری کنکور سراسری در زمان تعیین‌شده، منوط به نظر نهایی ستاد ملی کرونا است.
کد خبر: ۸۷۹۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 25 July 2020

تابناک فارس به نقل از روبط عمومی دفتر نماینده شیراز، در پی تماس‌های مکرر دانش آموزان عزیزمان و خانواده محترم ایشان با توجه به نزدیک شدن زمان کنکور سراسری و ابهامات پیرامون برگزاری این آزمون مهم، ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان و رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به این امر پاسخ داد.

ابراهیم عزیزی در این رابطه اظهار داشت: اگر تا زمان برگزاری کنکور روال به همین وضعیت باشد و همچنان شاهد تلفات سه رقمی در کشور باشیم، عقل و منطق حکم می‌کند که کنکور برگزار نشود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس یازدهم همچنین گفت: اما اگر شرایط بهبود پیدا کند و ستاد ملی کرونا با حفظ پروتکل‌های بهداشتی موافقت خود را با برگزاری کنکور اعلام کند، می‌توان با تمهیدات لازم بهداشتی این آزمون را برگزار کرد.

به گفته عزیزی؛ به‌هرحال در هر شرایطی چه در برگزاری آزمون و چه عدم برگزاری آن، حفظ سلامت و جان افراد برای نمایندگان مجلس در اولویت قرار دارد.

لازم به ذکر است طبق زمان‌بندی سازمان سنجش و آموزش کشور قرار است کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ در گروه‌های آزمایشی مختلف از ۲۹ مرداد تا یکم شهریور در کشور برگزار شود.

طبق گفته رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی؛ برگزاری این آزمون منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا و شرایط عادی کشور در این مقطع زمانی خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار