مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به فرارسیدن ایام محرم و صفر، گفت: مردم متدین استان فارس در قالب هیأت مذهبی و دستجات عزاداری و جلسات وعظ و خطابه اماده اند تا عشق و محبت خودشان را نسبت به سالار شهیدان حسین بن علی (ع) وخاندان مطهرش نشان بدهند در همه اعصار مختلف با همه فراز و نشیب‌ها هیچ گاه مجلس عزای امام حسین ع تعطیل نشده است.
کد خبر: ۸۷۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 26 July 2020

به گزارش تابناک فارس: حجت الاسلام محمد صادق مهرابی ادامه داد: آنچه امروز موجب نگرانی جدی هیأت مذهبی است شیوع ویروس کروناست که بیشترین نقش را در مواجهه با این ویروس و خدمات اجتماعی در حوزه سلامت مردم هم مساجد و هیأت، مداحان و مؤسسات قرآنی و مبلغین داشته و دارند.

وی تصریح کرد: هیأت و مردم با رعایت دستورات بهداشتی و توجه به برگزاری مراسم‌ها در فضای باز و محدود کردن زمان مراسم‌ها و استفاده از ماسک و ضدعفونی کردن مکان‌های برگزاری بستر را برای بهتر برگزار شدن مراسم عزاداری فراهم خواهند کرد.

حجت الاسلام مهرابی افزود: همه تابع دستوالعمل های ابلاغی از طرف ستاد کرونا در سطح استان خواهند بود و قطعاً مناطق قرمز استان از این قاعده مستثنی می‌شوند از همه مسئولین نیز انتظار می‌رود همکاری جدی را با هیأت داشته باشند بخصوص در اختیار قراردادن پارک‌ها و ورزشگاه‌ها و فضاهای باز امام زاده‌ها و مساجد می‌تواند فضای بهتری برای عزاداری‌ها باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار