سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره نحوه ارائه خدمات پس از فروش توسط خودروسازان، گفت: در حال حاضر شرکت‌های خودروسازی تحریم و نرخ ارز را بهانه‌ای برای ارائه نامناسب خدمات پس از فروش مطرح می کنند درحالیکه دلیل اصلی این نقصان، سیستم مدیریتی خودروسازان است.
کد خبر: ۸۷۹۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 26 July 2020

به گزارش تابناک فارس: حجت اله فیروزی با بیان اینکه مردم از ارائه خدمات پس از فروش توسط خودروسازان رضایت ندارند، افزود: نمایندگی‌های ایران خودور و سایپا در ارائه خدمات پس از فروش کوتاهی کرده و مردم ناچارند تاوان این کم کاری را بدهند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم معتقد است  در حال حاضر از یک سو قیمت قطعات یدکی افزایش چشم گیری داشته و از سوی دیگر ارائه خدمات پس از فروش مناسب نیست در نتیجه هزینه مردم در این حوزه افزایش یافته است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت باید بر نحوه ارائه خدمات پس از فروش نظارت داشته باشد، ادامه داد: خودروسازان باید بر عملکرد نمایندگی‌ها در ارائه این خدمات به درستی نظارت کنند تا با نمایندگی‌های متخلف برخورد شود

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
آخرین اخبار