کد خبر: ۸۷۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 26 July 2020

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، در ادامه رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان و از هفته سی و یکم این دسته از رقابت ها تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در ورزشگاه تختی این شهر از ساعت ۱۹ و ۴۵ شامگاه شنبه میزبان تیم فوتبال علم و ادب تبریز بود.

تیم علم و ادب تبریز در شرایطی در زمین ملوانان حضور یافت که با وجود اینکه سقوطش به لیگ دسته دوم قطعی شده بود بازی تماشایی و قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت و به قول معروف، آبروداری کرد. 
ملوانان نیز از همان ابتدای این دیدار بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داده بودند و با رهبری اکبر میثاقیان حملات متعدد به دروازه حریف را برای کسب سه امتیاز شیرین خانگی این بازی در دستور کار داشتند. 
بازی در زیر نور و در زمین چمن مطلوب ورزشگاه تختی آغاز شد و تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در دقیقه ۹ بازی با گل محمد علی اکبر خواه از حریف خود پیشی گرفت تا یک سر و گردن از حریف خود بالاتر بوده و با خیال راحت تری ۸۰ دقیقه باقیمانده را بازی کند. 
 بازیکنان تیم فوتبال علم و ادب تبریز  پس از دریافت گل نخست حملات خود را به سمت دروازه تیم میزبان آغاز کردند اما راه به جایی نبردند تا اینکه گل دقیقه ۴۴ مهدی هاشمی نژاد بازیکن تیم ملوان بندر انزلی کار را برای تیم میهمان در نیمه اول تمام کرد و در حالی که دو تیم منتظر سوت پایان نیمه اول از سوی قاضی میدان بودند پرهام صیاد در دقیقه چهارم وقت اضافه نیمه اول با زدن گل سوم آب سردی بر پیکر خسته تیم علم و ادب تبریز ریخت تا دو تیم با نتیجه سه بر صفر به سود ملوان بندر انزلی به رختکن بروند. 
با آغاز نیمه دوم بازیکنان تیم علم و ادب تبریز در دقایق اول نیمه دوم بازی توپ و میدان را از آن خود کرده و مسلط نشان می دادند اما این تسلط بر زمین و توپ کمتر از ۱۰ دقیقه دوام داشت و محمد علی اکبر خواه بازیکن تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گل دوم خودش و گل چهارم تیم ملوان را وارد دروازه تیم حریف کرد تا بار دیگر ملوانان برتری خود را در این کارزار به رخ بکشند. 
بازیکنان تیم ملوان بندر انزلی با وجود چهار گل زده به حملات خود ادامه دادند تا با افزایش گلهای زده تفاضل گل خود در جدول رده بندی جام آزادگان را بهبود بخشند و در دقیقه ۵۸ بازی مجتبی رمضانی گل پنجم ملوانان را به ثمر رساند و شوت سرکش محمد حسین پور در دقیقه ۸۸ و گل دقیقه ۹۴ سعید حلافی نتیجه بازی را به هفت گل زده در مقابل صفر گل خورده رساند تا ملوان بندر انزلی با هفت گل زده، سه امتیاز شیرین خانگی را از آن خود کرده و جایگاه خود را در جدول رده بندی جام آزادگان ارتقا بخشد. 
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب این سه امتیاز خانگی و با مجموع ۳۴ امتیاز از ۳۱ بازی در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفت و تیم علم و ادب تبریز نیز در همان انتهای جدول با ۱۰ امتیاز از ۳۱ بازی باقی ماند و راهی دسته دوم لیگ فوتبال شد
ملوانان در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور و از هفته سی و دوم ساعت ۱۹ و ۳۰دقیقه روز یکشنبه ۱۲ مردادماه میهمان تیم آلومینیوم اراک است و تیم علم و ادب تبریز نیز در همان روز و ساعت ۲۰ در تبریز میزبان تیم داماش گیلان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار