بیماری کرونا در ۲۴ ساعت گذشته موجب جانباختن بیشترین تعداد بیمار مبتلا در استان فارس شد و شاخص شمار افراد جان باخته را در این استان شکست ،آمارها نشان می دهد که این بیشترین میزان مرگ و میر روزانه در فارس از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون بوده است.
کد خبر: ۸۸۰۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۳ 27 July 2020

 به گزارش تابناک فارس: شمار فوتی های ناشی از ابتلا به کرونا در فارس طی 24 ساعت گذشته 16 نفر بود که مجموع قربانیان در استان به دلیل ابتلا به کرونا را به 435 نفر رسانده است.

عبدالرسول همتی از وخامت شرایط جسمی ۱۱۶ نفر از بیماران خبر داد که در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.


دکتر همتی با اعلام آمار تجمعی مبتلایان به تفکیک شهرستان های استان از ابتدا تاکنون گفت: این آمار در شیراز، پنج رقمی ؛ کازرون و مرودشت  چهاررقمی ؛ سروستان ؛ بوانات و سرچهان دو رقمی و در سایر شهرستان های فارس سه رقمی است.

وی بار دیگر با هشدار جدی نسبت به افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا و آمار قربانیان این بیماری در استان، همه مردم فارس را به همبستگی در شکست کرونا، با رعایت اصول بهداشتی شامل استفاده از ماسک، پرهیز از برگزاری و شرکت در اجتماعات و رعایت فاصله فیزیکی دعوت کرد.

از دیروز تا امروز ۴ مرداد ۱۳۹۹ بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۱۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا  در کشور شناسایی شدند و مجموع  بیماران  در کشور به ۲۸۸ هزار و ۸۳۹ نفر رسید  متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۵ بیمار خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۵ هزار و ۴۸۴ نفر رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار