کد خبر: ۸۸۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷ 27 July 2020

 

ابوالفضل رزاق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره موقعیت سخت شاهین در جدول و اینکه خیلی‌ها سقوط این تیم به لیگ دسته اول را قطعی می‌دانند، گفت: کار ما خیلی سخت شده است و متأسفانه امتیازهای زیادی را خصوصاً در بازی‌های خانگی از دست دادیم. این در حالی است که در خیلی از بازی‌ها از لحاظ موقعیت گلزنی شرایط خوبی داشتیم، ولی از فرصت‌ها استفاده نکردیم. چهار بازی باقیمانده ما برابر پارس جنوبی، تراکتور، صنعت نفت و استقلال است و باید برای یک مأموریت غیرممکن بجنگیم، با این حال تمام تلاش ما این است که از شخصیت خودمان و شاهین دفاع کنیم و باید تا آخرین هفته بجنگیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا بازگشت میشو به شاهین می‌توانست شرایط این تیم را بهبود ببخشد؟»، خاطر نشان کرد: ما قبل از تعطیلی لیگ برتر وضعیت خوبی داشتیم، ولی بعد از تعطیلی بازی‌ها شرایط تغییر کرد. ما منتظر بودیم که میشو برگردد و نمی‌دانستیم براساس تفکرات این مربی تمرین کنیم یا اینکه با تفکرات آقای کریمیان جلو برویم. در نهایت هم میشو برنگشت. اگر این مربی دوباره به ایران برمی‌گشت الان دغدغه سقوط نداشتیم و چند پله در جدول بالاتر بودیم.

رزاق‌پور با اشاره به انتخاب پاشازاده برای هدایت تیم شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: تغییرات کادر فنی در این مدت روی ذهنیت بازیکنان تاثیرگذار بوده است، اما با این وجود آقای پاشازاده هم به مانند مربیان دیگر تلاش می‌کند تا شاهین نتایج خوبی بگیرد.

مدافع تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر راجع به وضعیتش برای فصل بعد نیز تصریح کرد: من بازیکن قرضی تراکتور هستم و طبیعتاً این باشگاه باید برای من تصمیم بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار