نماینده شیراز با بیان اینکه نمایندگان به دنبال سهولت در فضای کسب و کار استان هستند، گفت: انتظارمان از مدیریت استان آن است که موانع بر سر تولید و سرمایه‌گذاری را بردارند و مدیرانی به کار گیرند که توان و جسارت انجام این کار را داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۰۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 27 July 2020

به گزارش تابناک فارس: جعفر قادری با بیان اینکه سهولت فضای کسب‌وکار و امنیت سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی از موضوعات مهم در بحث سرمایه‌گذاری است گفت: با این حال تحریم‌ها موجب ایجاد محدودیت برای دسترسی به تکنولوژی‌های روز شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه تحریم فناوری‌های روز عملاً قدرت رقابت تولیدات کشور با کشورهای دیگر را کاهش داده است، می‌افزاید: محدودیت ورود به بازارهای بین‌المللی برای تأمین مواد اولیه و صادرات کالا یکی دیگر از موانع سرمایه‌گذاری در بخش تولید است.

وی با اشاره به مشکلات موجود بر سر تأمین مالی سرمایه‌گذاری (ارزی و ریالی) خاطرنشان می‌کند: فرهنگ سرمایه‌گذاری اقتصادی در کشور ما فرهنگ قابل‌قبولی نیست و هنوز نگاه مثبتی نسبت به سرمایه‌گذاری وجود ندارد.

نماینده شیراز در آخر با انتقاد از فضای کسب‌وکار در استان فارس افزود: برخلاف ادعاهای برخی مبنی بر سهولت فضای کسب‌وکار در فارس، نتیجه عدم سهولت در فضای کسب و کار، فرار سرمایه‌گذاران از فارس به استان‌های دیگر است.

از مدیریت استان انتظار می‌رود که موانع بر سر تولید و سرمایه‌گذاری را بردارند و مدیرانی به کار گیرند که توان و جسارت انجام این کار را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار