رئیس شبکه بهداشت و درمان کازرون با اشاره به آمار مبتلایان کرونا در کازرون، گفت: ۹ بیمار بدحال تحت مراقبت‌های ویژه در بیمارستان قرار دارند.
کد خبر: ۸۸۰۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 28 July 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: بندر برامکی رئیس شبکه بهداشت و درمان کازرون با اشاره به جدیدترین اخبار از وضعیت بیماری کووید ۱۹ در شهرستان کازرون، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته یک نفر از بیماران کرونایی بستری در آی سی یو بیمارستان، ولی عصر (عج) کازرون فوت کرد که جمع فوتی‌های شهرستان به ۲۲ نفر رسید.

او ادامه داد: با شناسایی ۱۰ نفر مبتلای جدید به کرونا در ۲۴ ساعته گذشته، تعداد بیماران به هزار و ۲۹۰ نفر رسیده است که از این تعداد، ۵۳۸ نفر تاکنون در بیمارستان بستری شده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کازرون تصریح کرد: بر اساس آمار اعلامی در حال حاضر ۳۶ نفر از بیماران شناسایی شده در بیمارستان، ولی عصر (عج) بستری هستند و ۹ بیمار بدحال نیز در بخش آی سی یو بیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

بندر برامکی بیان کرد: رعایت نکردن فاصله گذاری فیزیکی و استفاده نکردن از ماسک در مراودات فردی و اجتماعی مهم‌ترین عوامل گسترش این بیماری در چند هفته اخیر در شهرستان بوده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کازرون افزود: این بیماری محدودیت سنی در مبتلا کردن افراد ندارد و هر کس در هر سنی اگر نکات بهداشتی را رعایت نکند مطمئناً گرفتار این بیماری ناشناخته خواهد شد.

بندر برامکی از مردم درخواست کرد: تا با همبستگی و رعایت اصول بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در اجتماعات و رعایت فاصله فیزیکی ویروس کرونا را شکست دهیم.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

برچسب ها: کرونا ، کازرون ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار