کد خبر: ۸۸۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ 28 July 2020

تیم های استقلال ملاثانی و فولادنوین اهواز برای رسیدن به لیگ دسته یک کشور، چهار هفته حساس را پیش رو دارند.

لیگ دسته ۲ فوتبال کشور چهره متفاوتی برای شش نماینده خوزستان داشته است؛ ۲ تیم استان در بالای جدول برای صعود به لیگ یک تلاش می کنند، یک تیم خوزستانی نیز در میانه های راه انصراف داد، تیم دیگر استان برای بقا تلاش می‌کند و دو تیم دیگر خوزستان، نه شانس صعود دارند و نه سقوط، آن‌ها را تهدید می کند.

به گزارش ایسنا، لیگ دسته ۲ فوتبال کشور در دو گروه الف و ب در حال برگزاری است که تیم های استقلال ملاثانی، فولادنوین اهواز و اروند خرمشهر در گروه اول و تیم های شهرداری ماهشهر، نفت امیدیه و ملی حفاری نیز در گروه دوم قرار دارند.

در حال حاضر نیز تنها دو تیم استقلال ملاثانی و فولاد نوین به ترتیب با ۴۲ و ۳۹ امتیاز و قرار داشتن در رده های دوم و پنجم جدول گروه اول، از شانس صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور برخوردار هستند و بر این اساس چهار هفته پایانی لیگ برای این ۲ تیم خوزستانی حساس و نفس گیر است و هر لغزشی می تواند این تیم ها را از رسیدن به لیگ یک دور کند.

البته استقلال ملاثانی که از شانس بیشتری نسبت به فولاد نوین برای صعود برخوردار است، از نظر مالی و امکاناتی نیز تفاوت بسیاری با این تیم دارد؛ استقلالی ها در حالی اکنون در رده دوم جدول گروه اول قرار دارند که از ابتدای فصل با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم کرده اند و حتی برای بسیاری از اعزام هایشان نیز به سختی پول سفر و هتل شان مهیا شده است. این تیم حتی یک استادیوم مناسب ندارد و به همین منظور نیز آخرین دیدار خانگی آن ها که با برد به سود نماینده خوزستان هم به پایان رسید، به جای ورزشگاه ملاثانی در ورزشگاه تختی اهواز به انجام رسید.

همچنین از چهار نماینده دیگر خوزستان، اروند خرمشهر در گروه اول، در میانه های راه انصراف داد اما ملی حفاری در گروه دوم در صورت کسب امتیازات لازم از بازی های باقی مانده می تواند در لیگ ۲ باقی بماند.

نفت امیدیه و شهرداری ماهشهر نیز دو تیم دیگر استان هستند که نه شانسی برای صعود به لیگ یک دارند و نه سقوط، آن ها را تهدید می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار