شهردار جهرم با اشاره به تشدید برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: نظارت و برخورد با متخلفان گامی مهم در راستای جلوگیری از تضییع حقوق شهروندی است‌.
کد خبر: ۸۸۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸ 28 July 2020

تابناک فارس به نقل از مهر:علیرضا نظری در جمع خبرنگاران با اشاره به تشدید برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: نظارت و برخورد با متخلفان گامی مهم در راستای جلوگیری از تضییع حقوق شهروندی است‌.

وی افزود: مالک یک ساختمان بدون رعایت حقوق شهروندی، اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز به صورت شبانه کرده بود که بنا به درخواست مردم و با توجه به اخطارهای مکرر شهرداری نسبت به رفع تخلف و توجه نکردن مالک به این موضوع، واحد امور پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری جهرم با اخذ حکم قضائی و همراهی نیروی انتظامی، نسبت به رفع تخلف غیرمجاز اقدام کردند.

شهردار جهرم گفت: هرگونه عملیات ساختمانی در شهر جهرم باید بر اساس ضوابط شهرسازی و اصول فنی و مهندسی رعایت حقوق شهروندی انجام شود، در غیر این صورت با متخلفین برابر قانون رفتار خواهیم کرد.

وی ضمن بیان این مطلب که ارائه مطلوب خدمات شهری از سوی شهرداری‌ها بدون همکاری و حمایت شهروندان امکان پذیر نخواهد بود، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند از طریق ارتباط با سامانه جامع ۱۳۷ یاواحد امور پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری نسبت به ارائه گزارشات و شکایات خود اقدام کنند.

نظری از همکاری صمیمانه دادستان و فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان جهرم که شهرداری را در برقراری نظم و انضباط شهری یاری می‌کنند تقدیر و تشکر کرد.

برچسب ها: ساخت و ساز ، غیرمجاز ، جهرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار