کد خبر: ۸۸۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷ 29 July 2020

 

تابناک/به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق اعلام نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا، کریستیانو رونالدو در بازی بامداد فردای یوونتوس مقابل کالیاری که دیداری خارج از خانه از هفته سی‌و‌هفتم سری A‌ است، حضور نخواهد داشت.

یوونتوس بامداد دوشنبه با کسب پیروزی خانگی مقابل سامپدوریا در فاصله دو هفته به پایان فصل قهرمانی‌اش را قطعی کرد و به این ترتیب دو بازی پایانی این تیم مقابل تیم‌‌های کالیاری و رم تشریفاتی شد. از این رو سرمربی یوونتوس، مائوریتزیو ساری قصد دارد به تعدادی از مهره‌های کلیدی خود از جمله رونالدو استراحت بدهد تا آنها را برای بازی برگشت‌شان مقابل لیون در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده نگه دارد، دیداری که یوونتوس در آن باید حریف فرانسوی‌اش را با دو گل اختلاف شکست دهد تا صعود کند.

 

کریستیانو رونالدو , تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا , سری A ,

این در حالیست که نیمکت‌نشینی رونالدو او را از رسیدن به چیرو ایموبیله صدرنشین جدول برترین گلزنان این فصل سری A بازخواهد داشت. در حال حاضر ایموبیله با 34 گل مدعی اصلی کسب عنوان آقای گل لیگ دسته اول فوتبال ایتالیاست و رونالدوی 35 ساله با سه گل کمتر در تعقیب او. گویا حتی قرار است به رونالدو اجازه داده شود که همراه با سایر اعضای تیم به ساردینیا سفر نکند و در تورین بماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار