وحید یگانه معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به برگزاری مراسم روز عرفه، اعیاد قربان و غدیر و ایام محرم و صفر با رعایت کامل نکات بهداشتی، اظهار کرد: نحوه و شرایط برگزاری مراسم به زودی به اطلاع همه مردم و محبان اهل بیت (ع) خواهد رسید.
کد خبر: ۸۸۱۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 30 July 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: وحید یگانه معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به برگزاری مراسم روز عرفه، اعیاد قربان و غدیر و ایام محرم و صفر با رعایت کامل نکات بهداشتی، اظهار کرد: نحوه و شرایط برگزاری مراسم به زودی به اطلاع همه مردم و محبان اهل بیت (ع) خواهد رسید.

او ادامه داد: در این شرایط بحرانی، باید علاوه بر احترام به شعائر و مناسک دینی و مذهبی، سلامتی مردم را هم کاملاً مورد توجه قرار دهیم تا با بحران جدی و غیرقابل جبران مواجه نشویم.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه بهتر است در این شرایط بیشتر از مراسم در فضای مجازی و تلویزیون در منزل استفاده کنیم، افزود: برگزاری هرگونه مراسم پر جمعیت و متراکم در فضای بسته قطعاً ممنوع است.

او تصریح کرد: در صورت برگزاری مراسم در فضای بسته، باید تراکم جمعیت حداکثر ۲۵ درصد ظرفیت و حداکثر زمان مراسم کمتر از ۲ ساعت و با رعایت کامل اصول بهداشتی صورت گیرد و از توزیع نذورات همچون مواد غذایی و شربت جداً پرهیز شود.

یگانه ضمن تاکید بر اینکه ویروس کرونا در حال حاضر نه درمان و داروی قطعی و نه واکسن در دسترس دارد، تنها راه در امان ماندن از ابتلا به بیماری را رعایت فاصله گذاری اجتماعی و حضور نیافتن غیرضروری در اجتماع عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار