کد خبر: ۸۸۱۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲ 30 July 2020

دیدار با خوشه طلایی ساوه؛ بازی مرگ و زندگی سپیدرود است

تابناک/مدیر راوبط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت: دیدار با خوشه طلایی ساوه بازی مرگ و زندگی برای سپیدرود است.

رادنی دیدار روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دیدار با خوشه طلایی ساوه برای سپیدرود بسیار مهم و حیاتی است و در صورت کسب پیروزی برابر این تیم، همچنان امیدوار به ماندن در لیگ دسته یک خواهیم بود.

وی افزود: حتی کسب نتیجه مساوی نیز برای سپیدرود در این دیدار خانگی فایده ندارد اما با پیروزی در این بازی و با توجه به اتفاقات فوتبالی می توانیم با کسب نتیجه مطلوب در دو بازی باقیمانده، شانس ماندن در لیگ را داشته باشیم.

وی ادامه داد: با این وجود مسئولان، کادرفنی و بازیکنان سپیدرود هم قسم شده اند تا در این دیدار با همه توان تلاش کرده و در نهایت به یک پیروزی دست یابند تا با روحیه خوب در دو دیدار باقیمانده به میدان بروند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه سرمربی سپیدرود یک مربی بومی و کاپیتان اسبق این تیم  می باشد،  از لحاظ روحی روانی با بازیکنان ارتباط بسیار خوبی پیدا کرده و بازیکنان نیز از شرایط روحی مناسبی برخوردارند و در دو دیدار قبلی نیز بسیار قدرتمند و پرتوان ظاهر شدند.

مدیر روابط عمومی سپیدرود اضافه کرد: حتی در دیدار هفته گذشته که در کرمان برابر تیم قدرتمند مس که در رتبه دوم جدول قرار دارد برگزار کردیم،  نه تنها مستحق شکست نبودیم، اگر از فرصت های خود استفاده می کردیم،  می توانستیم پیروز میدان باشیم که یکی از دلایل این امر، بازی خوب سپیدرودی ها در آن میدان سخت بود.

وی خاطرنشان کرد: به هرحال در دیدار برابر تیم خوشه طلایی ساوه فقط باید با پیروزی میدان مسابقه را ترک کنیم که امیدواریم بازیکنان سپیدرود با ارایه یک بازی زیبا، هجومی و هوشمند، پیروز این دیدار سخت باشند تا همچنان امیدوار به حضور در لیگ دسته اول باشیم.

دیدار به بازیکنان مصدوم این تیم نیز اشاره و تصریح کرد: پویا نزهتی، مهیار نوری و رضا عاشوری همچنان مصدوم هستند اما طبق نظر کادر پزشکی، نزهتی و عاشوری تا قبل از بازی سپیدرود برابر خوشه طلایی ساوه از بند مصدومیت رهایی خواهند یافت و با صلاحدید کادرفنی می توانند سپیدرود را در این دیدار همراهی کنند.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و خوشه طلایی ساوه، غروب یکشنبه هفته آینده ۱۲ مرداد ماه در هفته سی و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی هم قرار می گیرند.

تا پایان هفته سی و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، خوشه طلایی ساوه با کسب ۵۳ امتیاز در مکان  چهارم و سپیدرود رشت با ۳۰ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارند.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار