سیلوی 30 هزار تنی اقلید به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس جمهور و همزمان با سایر طرح‌های ملی وزارت صنعت، معدن و تجارت در سطح کشور، افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸ 30 July 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: سیلوی فلزی ۳۰ هزار تنی این شهرستان،امروز با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران و همراهی مسؤولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

یزدان سیف در این آیین که همزمان با افتتاح چندین طرح ملی صنعت، معدن و تجارت و به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس جمهور صورت گرفت، اظهار داشت: استان فارس به عنوان یکی از استان‌های قطب کشاورزی کشور است که نقش عمده‌ای در تولید محصولات کشاورزی و اساسی کشور دارد به طوری که در سال جاری، تاکنون، حدود ۹۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان این استان تحویل گرفته شد.
وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۹۲۰ هزار تن گندم از گندم‌کاران این استان تحویل گرفته شود، اظهار کرد: وجود سیلوهای استاندارد یکی از نیازهای اصلی این زنجیره است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران به اجرا و افتتاح سه سیلوی استان فارس با همت و تلاش مسؤولان استانی و ستادی شرکت مادرتخصصی بازرگانی کشور اشاره و بیان کرد: در سال ۹۷ سیلوی کازرون افتتاح شد و امروز نیز دو سیلوی داراب و اقلید با ظرفیت کلی ۷۰ هزار تن به بهره‌برداری رسیده است.

سیف به سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومانی سیلوهای اقلید و داراب اشاره کرد و گفت: ارزش این دارایی برای استان فارس بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان است.

برچسب ها: بهره برداری ، سیلو ، اقلید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار