جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه اولویت برگزاری مراسم دعای عرفه از طریق فضای مجازی است، افزود: مراسم عرفه فقط در مناطق سفید می تواند برگزار شود و از برگزاری مراسم عرفه در سایر مناطق جلوگیری می شود.
کد خبر: ۸۸۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳ 30 July 2020

به گزارش تابناک فارس: عبدالرضا قاسم پور ادامه داد: در صورت برگزاری حضوری مراسم در مناطق سفید در تعدادی از مراکز مشخص شده(مراکز شهرستان‌ها) و در فضای باز با رعایت فاصله یک و نیم متر و استفاده از ماسک و جمعیت حداکثر ۵۰ نفر رعایت شود.


معاون استاندار فارس گفت: همچنین در صورت برگزاری مراسم در مناطق سفید در مکان های مسقف با ۲۵ درصد ظرفیت محل حداکثر ۵۰ نفر به ازای هر نفر ۴ متر مربع دارای تهویه مناسب و استفاده از ماسک رعایت شود و بدون توزیع نذری و پذیرایی باشد و در صورت توزیع مواد غذایی و توزیع آب باید به صورت بسته بندی یک نفره باشد.


وی افزود: برگزاری مراسم در فضای باز بیش از ۲ ساعت و در فضای مسقف و سرپوشیده بیش از یک ساعت نباشد.


قاسم پور ادامه داد: گندزدایی قبل و بعد از مراسم محل ضروری است و باید انجام شود و وجود مواد ضدعفونی دست در ورودی محل برگزاری مراسم ضروری است.


جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: کنترل تردد و ورود و خروج جهت جلوگیری از تجمعات توسط مسئولان برگزاری انجام شود و مراکز بهداشت با هماهنگی سازمان تبلیغات و مسئولان برگزاری هماهنگی لازم جهت نظارت و کنترل بهداشتی برنامه ریزی کنند.


قاسم پور افزود: مسئولان برگزار کننده، ماسک جهت افرادی که فاقد ماسک هستند در نظر گرفته و هنگام ورود به محل جهت استفاده تحویل دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار