این روز‌ها بازار اخبار و گمانه زنی‌های مربوط به نقل و انتقالات بازیکنان و مربیان باشگاه‌های فوتبال اروپا در رسانه‌های ورزشی قاره سبز بسیار داغ است.
کد خبر: ۸۸۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ 31 July 2020

تازه‌ترین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

به گزارش تابناک سمنان:  با نزدیک شدن به پایان رقابت‌های این فصل فوتبال در اروپا و باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، سران باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود برای فصل آینده هستند و به همین دلیل بازار اخبار مربوط به نقل و انتقالات باشگاه‌های فوتبال قاره سبز این روز‌ها داغ است.

سایت‌های «گل» و «اسکای اسپورتس» در گزارشی جدیدترین اخبار نقل و انتقالات را گردآوری کرده اند که در زیر به برخی از مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

پیشنهاد ۴۱ میلیون پوندی سیتی برای "آکه" پذیرفته شد

"ناتان آکه" مدافع هلندی تیم بورنموث فصل آینده در منچسترسیتی بازی خواهد کرد.

تازه‌ترین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا...... کار نشود

پیشنهاد ۴۱ میلیون پوندی منچسترسیتی برای جذب این بازیکن ۲۵ ساله از سوی باشگاه بورنموث پذیرفته شده است.

"آکه " سال ۲۰۱۷ با هزینه ۲۰ میلیون پوندی از باشگاه چلسی به بورنموث پیوست و گفته می‌شد به استمفورد بریج باز خواهد گشت، اما به نظر می‌رسد که سیتی برای خرید این مدافع در موقعیت بهتری قرار دارد.

این بازیکن در رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس ۲۹ بازی برای بورنموث انجام داد و حالا با سقوط این تیم به لیگ دسته یک جدایی او قطعی است.

به گزارش اسکای اسپورتس، قرارداد آکه با سیتی ممکن است اوایل هفته آینده منعقد شود.

جدایی اوزیل از آرسنال امسال منتفی است

مدیر برنامه‌های مسوت اوزیل ستاره آلمانی تیم آرسنال می‌گوید ۹۰ درصد احتمال دارد که این بازیکن سال ۲۰۲۱ آرسنال را ترک کند، اما احتمال فروش او را در تابستان امسال رد کرد.

اوزیل از شروع مجدد لیگ برتر پس از وقفه کرونایی، در هیچ یک از ۱۲ بازی آرسنال به میدان نرفت.

با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات تابستانی در آستانه بازگشایی است سوالات بی شماری درباره آینده این بازیکن مطرح شده است.

قرارداد فعلی این بازیکن ۳۱ ساله سال آینده به پایان می‌رسد و همه چیز حاکی از آن است که توپچی‌ها برای تمدید قرارداد او هیچ اقدامی نخواهند کرد.

تازه‌ترین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا...... کار نشود

تمایل آرسنال برای خرید ستاره استون ویلا

به گزارش اسکای اسپورتس آرسنال مایل است "جک گریلیش"  ستاره ملی‌پوش استون ویلا را به خدمت بگیرد.

این در حالی است که منچستر یونایتد از مدت‌ها قبل این بازیکن را در فهرست خرید خود قرار داده است و حالا آرسنال باید برای جذب گریلیش با این تیم رقابت کند.

جلسه سران باشگاه منچستر یونایتد برای فصل نقل و انتقالات

به گزارش اسکای اسپورت "اد وودوارد" نایب رئیس باشگاه منچستر یونایتد قرار است با دیگر سران این باشگاه تشکیل جلسه بدهد تا برنامه‌ای را برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی تهیه کنند.

یکی از بازیکنانی که در این جلسه درباره او بحث خواهد شد "جیدون سانچو" بازیکن تیم ملی انگلیس و باشگاه بورسیا دورتموند است که یونایتد‌ها مدتی است به دنبال خرید او هستند.

آغاز تلاش‌های چلسی برای خرید ترشتگن

به گزارش شبکه رادیویی کادناسر، باشگاه چلسی برای جذب "مارک آندره ترشتگن" دروازه بان آلمانی تیم بارسلونا پرس و جو‌های خود را آغاز کرده است.

این سنگربان ملی‌پوش که هنوز قرارداد خود را با بارسلونا تمدید نکرده است، مورد توجه بایرن مونیخ نیز قرار دارد.

اینتر میامی به دنبال لوئیز سوارز

به‌نوشته نشریه موندو دیپورتیوو باشگاه اینتر میامی پیشنهادی را برای لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا ارائه کرده است.

تازه‌ترین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا...... کار نشود

باشگاه اینتر میامی که به تازگی به لیگ فوتبال آمریکا (MLS) پیوسته است می‌خواهد مهاجم ۳۳ ساله بارسلونا را استخدام کند.

سوارز با وجود این که در گذشته گفته بود از هواداران MLS است، اکنون ابراز امیدواری کرده که پس از پایان قراردادش با بارسلونا در سال ۲۰۲۱، بتواند بازهم در نیوکمپ بماند.

این بازیکن اروگوئه‌ای اگر بتواند فصل آینده در ۶۰ درصد بازی‌ها برای بارسا به میدان برود قراردادش تا سال ۲۰۲۲ تمدید خواهد شد.

سلتیک دروازه بان یونان را به خدمت گرفت

تیم فوتبال سلتیک گلاسکو با قراردادی ۴ ساله "واسیلیس باراکاس" دروازه‌بان تیم ملی یونان را به خدمت گرفت.

این بازیکن ۲۶ ساله ۱۰ بازی ملی در کارنامه دارد و در ۴ سال گذشته برای تیم آاک آتن بازی می‌کرد.

مبلغ قرارداد باراکاس بین ۴ تا ۵ میلیون پوند است.

این در حالی است که به نوشته روزنامه سان، به دنبال جدایی جو هارت دروازه سابق تیم ملی انگلیس از باشگاه برنلی، سلتیک قصد داشت او را به عنوان بازیکن آزاد در فصل تابستان به خدمت بگیرد.

هاورتز تا پایان لیگ اروپا در بایرلورکوزن

رودی فولر مدیر باشگاه بایرلورکوزن اعلام کرد که "کای هاورتز"ستاره جوان این تیم، قبل از پایان بازی‌های لیگ اروپا به فروش نخواهد رسید.

این بازیکن در رقابت‌های این فصل بوندسلیگا در ۳۰ بازی ۱۲ گل به ثمر رساند و به بایرلورکوزن کمک کرد در رتبه پنجم بوندسلیگا قرار بگیرد.

چلسی از جمله مشتریان سرسخت هاورتز است و علاوه بر این تیم، ۲ باشگاه بایرن مونیخ و رئال مادرید هم خواهان این بازیکن ۲۱ ساله تیم ملی آلمان هستند.

تلاش یونایتد‌ها برای حفظ سنگربان جوان

منچستریونایتد می‌خواهد قرارداد دیگری با "دین هندرسون " دروازه بان جوان خود به مدت ۵ سال منعقد کند.

هندرسون این فصل به طور قرضی برای شفیلدیونایتد بازی کرد و در این تیم درخشید و حالا منچستریونایتد او را به عنوان دروازه بان شماره یک آینده خود می‌بیند.

هندرسون ۲ سال از قراردادش با یونایتد‌ها باقی مانده است. ۲ طرف چند هفته‌ای است که مذاکرات را برای تمدید قرارداد آغاز کرده، اما هنوز به توافقی نرسیده اند.

اگر منچستریونایتد نتواند قرارداد او را به مدت طولانی تمدید کند چلسی یکی از مشتریان واقعی این گلر جوان است.

چلسی باید بین اوبلاک و هاورتز یکی را انتخاب کند

نشریه بیلد آلمان مدعی شد، باشگاه چلسی که یان اوبلاک دروازه بان اتلتیکو مادرید و کای هاورتز ستاره بایرلورکوزن را در فهرست خرید خود دارد، باید از بین این ۲ بازیکن یکی را انتخاب کند.

این نشریه نوشت، اتلتیکو مادرید ۲ ماه است که از تمایل چلسی برای خرید "یان اوبلاک" اطلاع پیدا کرده، اما این تیم شک دارد که چلسی بتواند همزمان اوبلاک و هاورتز را به خدمت بگیرد بنابراین خیالش بابت ماندن اوبلاک آسوده است.

گفت و گو‌های بایرن‌مونیخ و آلابا به بن بست  خورد

باشگاه بایرن مونیخ در گفت و گو با ‏"آلابا" مدافع ملی پوش خود بر سر تمدید قرارداد به بن بست خورده و تقاضای دستمزد بالای این بازیکن را نپذیرفته است.

تازه‌ترین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا...... کار نشود

قرارداد فعلی این بازیکن اتریشی سال ۲۰۲۱ به پایان می‌رسد و مذاکرات اولیه نشان می‌دهد که بایرن مونیخ ممکن است نتواند او را برای تمدید قرارداد قانع کند.

منچسترسیتی پیش از این خواهان جذب این بازیکن بود و حالا ممکن است برای خرید او اقدام کند. این بازیکن ۲۸ ساله با پپ گواردیولا سرمربی سیتی به مدت سه فصل در بوندسلیگا کار کرده است.

فینال جام حذفی، سرنوشت اوبامیانگ را تعیین خواهد کرد

فینال جام حذفی انگلیس بین آرسنال و چلسی ممکن است تکلیف ماندن یا رفتن "پیر امریک اوبامیانگ" ستاره گابنی توپچی‌ها (لقب آرسنال) را مشخص کند.

به نوشته روزنامه میرر، اوبامیانگ اصرار دارد که فصل آینده در لیگ اروپا یا لیگ قهرمانان بازی کند، اما آرسنال فعلاً نتوانسته جواز حضور در هیچ یک از این رقابت‌ها را به دست آورد.

اگر این تیم بتواند آبی‌پوشان لندنی را روز شنبه در فینال جام حذفی شکست دهد راهی لیگ اروپا خواهد شد و این موضوع می‌تواند برای توپچی‌ها به لحاظ مالی بسیار خوب باشد و از طرف دیگر شانس این تیم را برای حفظ اوبامیانگ بالا ببرد.

اینترمیلان الکسیس سانچز را قطعی می‌خواهد

براساس گزارش‌های منتشر شده در دیلی تلگراف، اینتر میلان مشتاق است با الکسیس سانچز، مهاجم شیلیایی منچستریونایتد قرارداد قطعی امضا کند.

تازه‌ترین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا...... کار نشود

با این حال، این توافق منوط به این است که یونایتد مبلغ قرارداد سانچز را کاهش دهد.

سانچز فصل گذشته به طور قرضی برای اینتر بازی کرد.

سه پیشنهاد برای داوید سیلوا

به گزارش دیلی میل، داوید سیلوا پس از ترک منچسترسیتی سه پیشنهاد دارد.

طبق گفته‌ها این هافبک اسپانیایی که اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود، پیشنهاد‌هایی از اینتر میامی، باشگاه سابقش والنسیا و تیمی در امارات دریافت کرده است.

بوآتنگ بازگشت به لیگ برتر را منتفی ندانست

ژروم بواتنگ، مدافع بایرن مونیخ بازگشت به لیگ برتر انگلیس را رد نکرد.

قرارداد این بازیکن ۳۱ ساله در آلیانز آرنا تابستان آینده به پایان می‌رسد.

بازیکن سابق منچسترسیتی به CGTN Sports گفت: "من نه نمی‌گویم. عاشق تماشای بازی های لیگ برتر هستم و عاشق بازی در آنجا بودم. این لیگ به من کمک زیادی کرد تا با بازیکنان طراز اول جهان تمرین کنم.

فرتونگن در لیگ جزیره می‌ماند

یان فرتونگن که این هفته از تاتنهام جدا شد، ماندن در لیگ برتر را منتفی ندانست.

این بازیکن بلژیکی ۳۳ ساله پس از پایان قراردادش در تاتنهام به دنبال باشگاه جدیدی است.

او در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است به یک باشگاه انگلیسی دیگر بپیوندد، گفت: "این مورد به پیشنهاد‌ها بستگی دارد. من چیزی در ذهنم دارم و خواهیم دید که آیا این اتفاق می‌افتد یا نه." 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار