نماینده، ولی فقیه در استان همدان افزود: یکی از این مشکلات، مشکل مربوط به صوت است که در برنامه‌های مختلف باعث ایجاد گله‌مندی در بین مردم می‌کند و لذا امیدوارم برای همیشه این مشکل رفع شود.
کد خبر: ۸۸۲۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 02 August 2020
نماینده، ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با برگزاری مراسم محرم فصل‌الخطاب است گفت: اگر قرار بر برگزاری مراسم باشد باید بر اساس دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا و رعایت پروتکل بهداشتی صورت گیرد.

به گزارش فارس،  آیت‌الله حبیب الله شعبانی در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان، با بیان اینکه امروز با فضایی مواجهیم که دشمن بسیاری از توفیقات بزرگ کشور را زیر سوال می‌برد، خطاب به آن‌ها اظهار کرد: کار شما در شورای هماهنگی مصداق آیه " فذکرهم به ایام الله" است خصوصا برای نسل جدید و جوان که با وقایع گذشته آشنایی ندارند.

وی با اشاره به مشکلات موجود در برگزاری مراسم‌های همدان، عنوان کرد: در مراسم‌هایی که برگزار می‌شود گاهی گله‌مندی‌هایی وجود دارد که باید نسبت به رفع آن توجه داشته باشیم.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان افزود: یکی از این مشکلات، مشکل مربوط به صوت است که در برنامه‌های مختلف باعث ایجاد گله‌مندی در بین مردم می‌کند و لذا امیدوارم برای همیشه این مشکل رفع شود.

وی مشکل دوم در برنامه‌های همدان را در انعکاس رسانه‌ای تجمع مردمی دانست و گفت: جمعیتی که در مراسم شهید سلیمانی و یا ۲۲ بهمن با آن شرایط سخت جوی وجود داشت، با وجود آنکه بیشتر از مناطق دیگر بود، اما در سطح ملی آن طور که باید منعکس نشد.

شعبانی با بیان اینکه در برنامه‌های مذهبی نیز نیازمند یک تجمع بزرگ هیئت‌های حسینی هستیم بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می‌تواند با مدیریت فضا، تجمع بزرگی را با حضور تمام هیئت‌ها در همدان رهبری و مدیریت کند.

وی با تاکید بر اینکه شرایط امسال متفاوت از سال‌های گذشته است و این تجمع مربوط به شرایط عادی است بیان کرد: برای برگزاری مراسم محرم امسال حرف و حدیث‌های فراوانی وجود داشت تا اینکه رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود نحوه برگزاری مراسم را بیان فرمودند که همین بیانات هم فصل‌الخطاب است.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: اگر قرار بر برگزاری مراسم در محرم باشد باید این کار بر اساس دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه جامعه مذهبی ما در حفظ سلامتی جامعه از روز اول شیوع کرونا، پیش قدم بوده‌اند گفت: امیدوار هستیم سایر تجمعات نیز همانند نماز‌های جمعه و جماعت عمل کنند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار