کد خبر: ۸۸۳۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳ 04 August 2020

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ که قصد حضور در این آزمون را دارند از امروز - سه‌شنبه - باید در سایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خوداظهاری کنند.داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ که قصد حضور در این آزمون را دارند از امروز - سه‌شنبه - باید در سایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خوداظهاری کنند.کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ پایان هفته جاری و در روزهای۱۶، ۱۷ و ۱۸ مردادماه با رقابت ۶۴۹ هزار و ۴۱۷ نفر برگزار می شود.
داوطلبان این آزمون از امروز ۱۴ مردادماه مهلت دارند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir وزارت بهداشت نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری و دریافت گواهی تایید سلامت اقدام کنند.
پیش از این و در روزهای ۹ و ۱۰ مردادماه داوطلبان مبتلا به ویروس کرونا فرم خوداظهاری در سایت سازمان سنجش ارسال کردند که در نهایت مشخص شد تعداد مبتلایان این آزمون به ۸۵ نفر می رسد.
این داوطلبان مبتلا به کرونا بر اساس اعلام سازمان سنجش و آموزش کشور در بیمارستان های مورد تایید وزارت بهداشت با حضور نماینده این وزارتخانه و سازمان سنجش در کنکور کارشناسی ارشد شرکت می کنند.
ظرفیت پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد ۱۵۷ هزار نفر اعلام شده است که نسبت به سال قبل ۱۳ هزار نفر و معادل هشت درصد کاهش دارد.
فرآیند توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون از دوشنبه ۱۳ مردادماه در سایت سازمان سنجش آغاز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار