مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلانیان گفت: با وجود حفظ سهمیه، بازیکنان این تیم با تمام توان خود به مصاف قشقایی شیراز می رود.
کد خبر: ۸۸۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲ 04 August 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:میثم محبوب روز سه شنبه اظهار داشت: گرچه حضور و ماندن تیم فوتبال داماش در لیگ دسته اول مسجل شده اما بازیکنان این تیم بدون استرس و با تمام توان خود در دو بازی باقی مانده به میدان خواهند رفت.

وی افزود: از طرف دیگر با توجه به پیروزی برابر علم و ادب تبریز و مسجل شدن حفظ سهمیه داماش، هم اینک هدف این تیم پیروزی و کسب نتیجه مطلوب در دو بازی باقی مانده است تا در نهایت داماش جایگاه و رتبه شایسته ای را در جدول رده بندی کسب کند.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به سابقه داماش و حضور این تیم در لیگ برتر و فینال جام حذفی، حفظ سهمیه در لیگ دسته اول نباید چندان برای این تیم رضایت بخش باشد و به همین دلیل سعی ما این است که در دو بازی باقی مانده نیز پیروز شویم تا جزء تیم های نیمه اول جدول رده بندی قرار گیریم.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش بیان کرد: به هرحال سال سختی را پشت سرگذاشتیم و مشکلات مالی فراوانی نیز داشتیم و با وجود اینکه در نیم فصل اول نتایج خوبی را کسب کرده بودیم، اما مشکلات مالی به تیم ضربه زد و حتی در چند هفته اخیر نیز خطر سقوط ما را تهدید می کرد اما با کسب دو پیروزی متوالی برابر نیروی زمینی و تیم علم و ادب تبریز، موفق به کسب سهمیه خود شدیم.

محبوب اضافه کرد: البته در این دو دیدار مسئولان ، کادر فنی و بازیکنان داماش همدلی و اتحاد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و بازیکنان نیز در تبریز بسیار خوب ظاهر شدند و فعل خواستن را به خوبی صرف کردند تا با کسب نتیجه مطلوب، شرایط تیم در جدول رده بندی بهبود یافت.

وی تصریح کرد: به هرحال کادر فنی و بازیکنان داماش مصمم هستند که در دیدار برابر قشقایی شیراز نیز همانند دو دیدار قبلی ظاهر و در نهایت به پیروزی دست یابند تا دوباره تیم داماش در جدول رده بندی صعود داشته باشد.

تیم های فوتبال داماش گیلانیان و قشقایی شیراز شنبه هفته آینده ۱۸ مرداد ماه در هفته سی و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم خواهند رفت.

تا پایان هفته سی و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، داماش با کسب ۳۹ امتیاز در مکان دوازدهم و قشقایی شیراز با ۳۶ امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار