استاندار فارس در نشست کارگروه توسعه صادرات این استان در شیراز گفت: امروز اقتصاد در حالتی جنگی قرار دارد و این شرایطی است که منجر به ایجاد فشارها و تنگناهای اقتصادی و اجرایی شده و عواقب مختلف آن نیز متوجه عموم مردم است.
کد خبر: ۸۸۴۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰ 04 August 2020

به گزارش تابناک فارس: عنایت‌الله رحیمی افزود: با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی و  بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی می‌توان به نتایج بهتری در حل مشکلات صادرکنندگان که بخشی ناشی از تحریم‌ها و بخشی نیز ناشی از ناکارآمدی ساختارهاست رسید و در این زمینه رایزنی‌های مختلفی نیز خواهد شد.


استاندار فارس یکی از مباحث مهم اقتصادی کشور را بحث بازگشت ارز حاصل از صادرات دانست.


وی با اشاره به شرایط اقتصادی امروز کشور متاثر از تحریم‌ها و ویروس کرونا افزود: در چنین شرایط برای عبور از مشکلات و موانع نیازمند تعامل، همدلی و مشارکت همگانی هستیم.

رحیمی ادامه داد: امروز اقتصاد در حالتی جنگی قرار دارد و این شرایطی است که منجر به ایجاد فشارها و تنگناهای اقتصادی و اجرایی شده و عواقب مختلف آن نیز متوجه عموم مردم است.

استاندار فارس، ضمن ابراز امیدواری نسبت به بهبود شرایط اقتصادی اضافه رد: انتظار داریم که شرایط به گونه‌ای پیش رود که هزینه‌های وارد شده به کشور و جامعه، با هدف حفظ و تقویت منافع ملی و مردم به نوعی در بین تمام بخش‌ها تقسیم شود.

رحیمی از بخش خصوصی نیز خواست که موفقیت‌هایی را که دولت طی سال‌های اخیر در حوزه‌های مرتبط با فعالیت آنها رقم زده معرفی کنند.

وی یکی از موفقیت‌های استان را در زمینه صادرات آلومینیوم و کربنات سدیم دانست و بیان کرد: تمام این موفقیت‌ها در سایه همکاری و همدلی به دست آمده و کتمان کردن و نادیده گرفتن آنها نیز ظلم به نظام است، باید در کنار پرداختن به مشکلات و ناکامی‌ها، دستاوردها و موفقیت‌های دولت را نیز اطلاع‌رسانی و منعکس کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار