ارجمند از فوت ۲ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: مجموع جان باختگان این بیماری در شهرستان های جهرم و خفر به ۴۷ نفر افزایش پیدا کرد.
کد خبر: ۸۸۴۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 06 August 2020

تابناکئفارس به نقل از شبستان:«سیدمجید ارجمند» با اشاره به به وضعیت بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر گفت: شمار مبتلایان این بیماری همچنان رو به افزایش بوده و در موج دوم شیوع «کرونا» در این 2 شهرستان مجموع جان باختگان نیز بیشتر شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به «کرونا» در جهرم و خفر افزود: تاکنون تعداد ۲هزار و ۳۲۷نفر به این بیماری مبتلا شده اند که ۱۷هزار و ۷۵۳نفر از اهالی شهرستان جهرم و ۲۳۵نفر از اهالی شهرستان خفر بوده است.

 

وی به تعداد بیماران مبتلا به «کرونا» در بخش های تابعه شهرستان جهرم، بیان کرد: تعداد كل مبتلايان در بخش كرديان ۷۸ نفر و در بخش سيمكان ۵۳ نفر بوده است.

 

ارجمند همچنین تعداد کل مبتلایان غیر بومی را ۲۰۸ نفر عنوان کرد و گفت: تعداد كل نمونه هاي گرفته شده تا امروز هفت هزار و ۸۵۱مورد بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه تا کنون تعداد یک هزار و ۹۸۸بیمار کرونایی بهبود يافته و از قرنطينه خارج شده است، عنوان کرد: همچنین تعداد ۳۳۹نفر نیز در قرنطینه، مراحل درمان خود را طی می کنند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به تعداد كل بیماران بستري مشكوك و مثبت در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه، تصریح کرد: تعداد این بیماران ۴۲ نفر گزارش شده که از این تعداد، ۳۰بیمار در بخش های عمومی و ۱۲بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

وی با اشاره به بستری بودن ۲۱بیمار مثبت در بخش های عمومی، اذعان کرد: تعداد بيماران مثبت قطعی بستری در بخش آی سی یو ۱۰نفر و تعداد بیماران مثبتی که توسط دستگاه تنفس می کنند ۱۱ نفر هستند.

 

ارجمند با اشاره به ترخیص ۱۵ نفر از بیمارستان به تعداد جان باختگان در ۲۴ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت ۲بیمار جان خود را از دست دادند که یک آقاي ۶۸ ساله، با سابقه فشار خون و دیابت و دیگری نیز آقای ۶۳ ساله با سابقه سرطان و بیماری قلبی بوده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان گفت: تعداد کل جانباختگان ناشی از «کرونا» تا امروز ۴۷ نفر گزارش شده است.

 

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار